Danone na nośnikach Synergic przypomina o piciu wody

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Danone na nośnikach Synergic przypomina o piciu wody

Należący do koncernu Danone, największy producent wody butelkowanej w Polsce Żywiec Zdrój, rozpoczął w czerwcu kampanię reklamową pod hasłem „PAMIĘTAJ O WODZIE NA DROGĘ”.

Nośniki reklamowe wykorzystywane w kampanii wybrano nieprzypadkowo – postawiono na te zlokalizowane na dworcach, by dotrzeć precyzyjnie do grupy docelowej, jaką w tym przypadku były osoby wybierające się w podróż.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest przypominanie, a zarazem uświadamianie, jak ważne jest picie wody, szczególnie podczas podróży. Layout kampanii został ujednolicony, tak by mocno skupić uwagę konsumentów i na dłużej powiązać hasło z konkretną marką. Producent zdecydował się na wybór XX nośników należących do firmy Synergic. Wymowne reklamy pojawiły się na nośnikach typu citylight i wielki format w Warszawie, Gdańsku i Sopocie. Na Dworcu Centralnym w Warszawie kampania potrwa do końca czerwca, a w w Trójmieście aż do końca sierpnia. 

Dworce to miejsca, w których występuje ogromny traffic – rocznie ponad 22,5 mln osób. Hasło kampanii zatem idealnie wpasowuje się w specyfikę tej przestrzeni. Sugestywny wydźwięk reklam w połączeniu z wizją długiej podróży rewelacyjnie wpływa na instynktowy wybór produktu – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu Synergic. 

Żywiec Zdrój od wielu lat jest niekwestionowanym liderem rynku wody butelkowanej – udziały wartościowe przekraczają 30%.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij