ŻYWIEC rusza z komunikacją Męskiego Grania 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ŻYWIEC rusza z komunikacją Męskiego Grania 2016

Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z komunikacją wydarzenia. Od dziś w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty reklamowe informujące o koncertach.

Na potrzeby kampanii Męskie Granie 2016 zrealizowane zostały dwa 30-sekundowe spoty, w których wykorzystano singiel promujący tegoroczną trasę pt. „Wataha” w wykonaniu Męskie Granie Orkiestra. Utwór trzy dni po premierze znalazł się na 11. miejscu listy przebojów radiowej Trójki. Najbardziej rockową orkiestrę w kraju w tym roku tworzą wyłącznie faceci, na czele z O.S.T.R., Dawidem Podsiadło i Tomaszem Organkiem. Ich energetyczne granie to przedsmak tego, co czeka fanów polskiej muzyki na koncertach Męskiego Grania. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spoty można zobaczyć już na YT: 

W ramach kampanii prowadzone też będą szerokie działania w Internecie, prasie oraz w social mediach. W miastach, w których odbywają się koncerty, pojawiają się materiały OOH - billboardy, plakaty i siatki wielkoformatowe. Dodatkowo, w sklepach na terenie całego kraju dostępna jest limitowana edycja puszki Męskiego Grania 2016 oraz dedykowane materiały POS. 

Ż muzyką!

Od pierwszej edycji Męskie Granie jest jednym z najciekawszych polskich wydarzeń muzycznych sezonu. Każdy koncert to zaskakujące połączenie stylów, gatunków i osobowości muzycznych. Siódma odsłona trasy to jeszcze więcej muzyki, wykonawców i artystycznych kolaboracji. 

Komunikacja wydarzenia wpisuje się w ideę kreatywną Chce się Ż. Żywiec – wyłączny sponsor trasy – tegoroczną dedykuje wszystkim, którzy żyją muzyką. Fanów czekają niezapomniane koncerty i cała masa muzycznych emocji. Każdy, dla kogo muzyka stanowi esencję życia, musi się tam znaleźć. 

Partnerem Męskiego Grania po raz drugi jest fundacja Legalna Kultura, patronem strategicznym – radiowa Trójka, a patronami medialnymi są Gazeta.pl oraz TVN. 

Spoty promujące Męskie Granie to wspólna praca teamu kreatywnego agencji Ogilvy & Mather oraz domu produkcyjnego Opus Film. Key visual trasy przygotowała agencja SYZYGY Warsaw. Organizatorem koncertów jest agencja Live. Kampanię online realizuje agencja GONG, a działania BTL przygotował Just. Za komunikacje PR Męskiego Grania 2016 odpowiada agencja ROOTS PR. Planowanie i zakup mediów – MediaVest.

Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie 2016 jest marka Żywiec. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.meskiegranie.pl. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij