Slalom z Kasprowego w centrum Warszawy, czyli Virtual Reality przygotowany dla PKL

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Slalom z Kasprowego w centrum Warszawy, czyli Virtual Reality przygotowany dla PKL

W 2016 roku Polskie Koleje Linowe obchodzą 80-lecie działania kolejki na Kasprowy Wierch. W ramach przygotowanej przez agencję reklamową MDI Group kampanii „80 lat na szczycie” w podróż po Polsce wyruszył zabytkowy wagonik wyposażony m.in. w gogle wirtualnej rzeczywistości.

Pomysł na nietypową kampanię podsunęli sami turyści. Z badań przeprowadzonych przez PKL wynika, że 80% respondentów chciałoby skorzystać z przejażdżki kolejką linową, gdyby tylko mieli taką możliwość. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PKL chcąc zachęcić turystów pragnących doświadczyć wysokogórskiej przejażdżki, przygotował mobilny wagonik, który od 3 tygodni podróżuje po największych miastach w Polsce (najbliższy event: 25-26 czerwca Warszawa, 2-3 lipca Sopot).Za pośrednictwem wagonika każdy chętny może wybrać się w interaktywną podróż na szczyt Kasprowego, po drodze podziwiając piękny widok na Tatry lub zjeżdżając z góry narciarskim slalomem. Takie przeżycia umożliwiają gogle wirtualnej rzeczywistości, które “przenoszą” uczestników na Kasprowy - realnie oddając klimat i otaczającą scenerię oraz zapewniając niezapomniane wrażenia.  

Kampanii „PKL – 80 lat na szczycie” towarzyszą również lokalne eventy, akcje w mediach społecznościowych, konkursy i materiały promocyjne.

Za  strategię komunikacji, kreację, organizację eventów, działania Virtual Reality oraz wsparcie PR odpowiada agencja MDI Group.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij