Agnieszka od 8 lat zajmuje się kreowaniem kampanii i ich egzekucją. Posiada także doświadczenie w branży eventowej. Pracowała dla takich Klientów jak m.in.: Grupa Maspex, Grupa Allegro, NIVEA, Cukier Królewski, AVON, ŠKODA, Lorenz Bahlsen Snack-World.
Wraz z awansem, Agnieszka sprawować zacznie pieczę nad projektami dla kluczowych Klientów, jednocześnie czuwając nad rozwojem młodszych pracowników. Pomoże jej w tym analityczny umysł, wykazujący zdrową skłonność do bujania w obłokach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowy senior copywriter Opcomu lubi to, co odbiega od utartych standardów, stąd jej zamiłowanie do niestandardowych form reklamy, książek o neurologicznych anomaliach, języka migowego i solonego karmelu.