Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konkurs...

...Virtual Reality Longboard Masters wykorzystujący wirtualną rzeczywistość.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na kilka dni przed samym festiwalem MasterCard podgrzewa atmosferę i zachęca udziału w konkursie. W dniach 24-26 czerwca w wydzielonej strefie klubu Plażowa przy ulicy Wybrzeże Szczecińskie 1 w Warszawie pojawi się instalacja Virtual Reality Longboard Masters. Dzięki goglom do wirtualnej rzeczywistości oraz specjalnie zaprojektowanemu longboardowi osoby, które odwiedzą strefę MasterCard będą mogły spróbować swoich sił w wirtualnych wyścigach na longboardzie po bilety na Open`er. Na najlepszych w konkursie czekają nagrody w postaci karnetów na festiwal Open`er oraz dostęp do usługi Spotify Premium. Dla najlepszego gracza przewidziana została nagroda dodatkowa w postaci longboardu!

Za realizację aktywacji Virtual Reality Loangboard Masters odpowiadają agencje działające w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska: agencja Digital Out of Home Posterscope oraz dom mediowy Carat Polska. Aktywacja jest częścią działań komunikacyjnych MasterCard prowadzonych w mediach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij