Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Beatbox Kids zwycięzcą Virgin Mobile Academy!

Jury Virgin Mobile Academy 2015/2016 przyznało 100 000 złotych autorowi projektu Beatbox Kids na rozwój swojego biznesu w dziedzinie kultury i sztuki. Projekt z sukcesem przeszedł przez wszystkie etapy konkursu, pokonując niemalże 600 rywali. Przyznano również 3 wyróżnienia w wysokości 5 000 złotych
O autorze
1 min czytania 2016-06-27

23 czerwca w Warszawie, spośród 15 finalistów, został wyłoniony zwycięzca II edycji Virgin Mobile Academy. Towarzyszyło jej hasło: “Richard’s Art of Business”, będące bezpośrednim nawiązaniem do twórcy globalnego koncernu Virgin, Sir Richarda Bransona.

Wspieranie start-upów jest wpisane w DNA marki Virgin. Dlatego przy organizacji Virgin Mobile Academy przyświecały nam 2 cele – rozwój wiedzy osób przedsiębiorczych, działających w obszarze kultury i sztuki oraz wsparcie finansowe pomocne w rozwinięciu danej inicjatywy. Nagrodę główną – kwotę 100 tys. złotych – wygrał projekt, który zdaniem niezależnego jury ma największy potencjał biznesowy oraz dowodzi, że kultura i sztuka może być rentownym przedsięwzięciem. Niesie ze sobą również wartościową misję i odpowiada na realne potrzeby – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska. Dzięki zdobytej wiedzy i nowym umiejętnościom, finaliści oraz uczestnicy drugiego etapu, zyskali doświadczenia, które pomogą im rozwijać swoje projekty i stać się bardziej atrakcyjnymi dla potencjalnych inwestorów – podsumowuje.

Zwycięzca i 3 wyróżnienia

Zwycięski projekt, którego autorem jest Patryk „TikTak” Matela, został wyłoniony z grona 15 finalistów. Beatbox Kids łączy w sobie kulturę i biznesowe podejście z wartościową misją społeczną. Założeniem projektu jest uczenie dykcji, poprawnego oddychania oraz poczucia rytmu poprzez warsztaty beatboxowe dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Żyję beatboxem od dawna, jednak udział w konkursie pozwolił mi rozwinąć pomysł na biznes i wyzwolił jego potencjał. W planach mam stworzenie aplikacji mobilnej, która umożliwi rodzicom pracę z dziećmi we własnym zakresie. Nagrodę przeznaczę również na prowadzenie programów pilotażowych w szkołach, współpracując z logopedami, aby projekt zbierał dobre opinie i cały czas się rozszerzał – mówi Patryk „TitTak” Matela.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W trakcie gali wyróżniono również trzy projekty. Culture Club to innowacyjna aplikacja mobilna, pozwalająca na współdzielenie pasji do kultury i sztuki z innymi. Pożar w burdelu jest niezależnym kabaretem literackim. Pełne dobrej energii Radio On zostało stworzone z myślą o społeczności onkologicznej.

Zwycięzcę oraz wyróżnione projekty wyłoniło niezależne jury, w składzie Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile Polska, Bogna Świątkowska – prezes Fundacji Bęc Zmiana, Andrzej Pągowski – artysta-grafik, Mikołaj Komar – fotograf i redaktor naczelny KMAG oraz Grzegorz Marczak – redaktor naczelny Antyweb.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do konkursu zostało zgłoszonych blisko 600 projektów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się