Catverstiser uruchomił zarządzanie kampaniami przez Messengera

Dostępny od kilku lat chat na Facebooku stał się bardzo sprawnym komunikatorem internetowym. Niedawno największy serwis społecznościowy udostępnił developerom narzędzia niezbędne do stworzenia własnego bota.
O autorze
1 min czytania 2016-06-28

Z tej możliwości skorzystali od razu twórcy Catvertisera, umożliwiając swoim użytkownikom zarządzanie kampaniami przez Messengera.

Ta ogromna zmiana może zostać z sukcesem wykorzystana przez przedstawicieli biznesu, dając im ogromne możliwości chociażby w automatyzowaniu obsługi klienta. Komunikator Facebooka może w ich imieniu kontaktować się z klientami, czy potencjalnymi partnerami biznesowymi Catvertiser uruchomił (najprawdopodobniej) pierwszą sztuczną inteligencję pozwalającą użytkownikom Facebooka na zarządzanie kampaniami reklamowymi poprzez Messengera. Bot, na podstawie wysyłanych zapytań, udziela informacji dotyczących prowadzonych w Catvertiserze kampanii – w formie wiadomości tekstowych oraz . przycisków (structured message). Jedyne, co należy zrobić to połączyć konta, aby w Messengerze sprawdzać informacje dotyczące prowadzonych kampanii.

Naszym zdaniem jest to duża innowacja, szczególnie iż nie ma jeszcze zbyt wielu botów Messengerowych. Taka zmiana powinna spotkać się z dużym zainteresowaniem użytkowników Catvertisera, gdyż jeszcze bardziej ułatwi im kontrolę kampanii reklamowych i możliwość szybkiej reakcji – wstrzymania lub aktywowania kampanii. Dodatkowo umożliwi to bez konieczności logowania się do samego narzędzia – dodaje Katarzyna Kowalczyk, Marketing Officer Catvertiser. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o bocie na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing