Abanana ukończyła rok 2015 wyjątkowo dobrze. Do portfolio obsługiwanych marek dołączyły Malma, Remington, Russell Hobbs, centra handlowe Plaza, Opoczno, Cersanit oraz preparat farmaceutyczne Lactovaginal, którego kampania reklamowa odbiła się szerokim echem w branży marketingowej.
Agencja zdobyła także nagrodę główną amerykańskim konkursie Davey Awards za realizację kampanii real-time marketingowej dla marki Activlab Sport podczas zeszłorocznego finału Super Bowl.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W 2016 roku agencja zapowiada intensywny rozwój w kierunku ATL oraz rozbudowę działu Public Relations.
Wideo-ilustracja:
Słuchaj podcastu NowyMarketing