Kampania przeznaczona dla Old Spice (P&G), wystartowała 7 czerwca br., a jej inauguracją jest emisja spotów na kanale YouTube (20’), Facebook i Instagram (6’) z udziałem Pawła Svinarskiego (prowadzący kanał Dla Pieniędzy YT). Wyprodukowane przez ABSTRA materiały stanowią interpretację spotu globalnego marki dla serii produktów Deep Sea z Isaiahem Mustafą w roli głównej.
– Naturalne podobieństwo Pawła do legendy Old Spice – Isaiaha Mustafy, skłoniło nas do wyprodukowania adaptacji spotu globalnego dla serii produktów Deep Sea. Ponadto dystans, jaki marka Old Spice pokazuje od lat, pozwoliła na swobodę kreacji, idealnie wpisując się w DNA – zarówno ABSTRA jak i naszych twórców – mówi Olek Wandzel, CEO ABSTRA.
Zobacz również
W ramach przygotowanej kampanii – powstała także seria odcinków inspirowanych hasłem przewodnim produktów Deep Sea „Zapachnij świeżością, Człowieku!”. Interpretacją świeżości zajęli się twórcy takich kanałów na YouTube jak: Dla Pieniędzy, Abstrachuje.TV, WiP Bros i Hajlajt. Kampania została wsparta komunikacją na instagramowych profilach twórców.
Uzupełnieniem wszystkich działań jest prowadzona na TikToku zabawa skierowana do konsumentów #OldSpiceChallenge. Jej celem jest zachęcenie użytkowników platformy do nagrywania krótkich video, w których będą mogli pokazać swój efekt odświeżenia z użyciem produktów z linii Deep Sea, wykorzystując stworzony na potrzeby akcji motyw muzyczny z kultowym dźwiękiem gwizdka od Old Spice.
Akcję promują dwa formaty reklamowe – brand takeover oraz topview. W obydwu formatach wykorzystany został wizerunek Pawła Svinarskiego, który bierze udział w challenge’u. Nagrodą główną w konkursie jest deskorolka terenowa o wartości ok. 3 300 zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania potrwa do końca czerwca. Za kreację i produkcję spotów oraz formatów reklamowych odpowiada ABSTRA. Działania, realizowane w ramach kampanii koordynuje MediaCom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing