Nowe półrocze rozpoczynamy od dużej zmiany w spółce ABSTRA – wraz z początkiem lipca firma przekształca się w STUDI. Rebranding podyktowany jest koniecznością dostosowania się do potrzeb rynku i chęcią zwrócenia uwagi na nowe kompetencje wychodzące poza Influencer Marketing i produkcję kanałów własnych na YouTube. STUDI to kompleksowe podejście do video i audio w digitalu – od strategii po produkcję i dystrybucję materiałów dedykowanych Millenialsom i generacji Z.
Spółka ABSTRA, jeden z największych niezależnych producentów treści wideo i audio na polskim YouTube, istniejąca na rynku od 2016 r., przekształca się w STUDI. Jej profil działalności w miarę upływu lat przeszedł swoistą ewolucję, poszerzając swoje kompetencje, daleko wychodzące poza standardowy Influencer Marketing. Od 2021 r. ABSTRA prowadzi aż 11 projektów komercyjnych wideo i audio w tym kanały dla marek, podcasty dedykowane, czy produkcje spotów reklamowych i innych komercyjnych materiałów audio-wizualnych. Wszystko to zaowocowało potrzebą zmiany dotychczasowej nazwy.
Zobacz również
– Dotychczasowa identyfikacja Spółki była nieczytelna dla rynku. Percepcja naszych partnerów oparta była przede wszystkim na genezie powstania Abstra, czyli kanału Abstrachuje.TV. Aktualnie ABCH jest tylko i aż jednym z kanałów wchodzących w skład grupy. Jesteśmy dziś diametralnie innym podmiotem niż w 2016 roku i wspólnie uznaliśmy, że najwyższy czas, aby tę ewolucję podkreślić. Bardzo nam zależy, abyśmy byli postrzegani przez pryzmat naszych projektów i tego co robimy dobrze, czyli kreowaniu, produkcji i dystrybucji komercyjnych treści video i audio skierowanych do Millenialsów i Generacji Z. Ponadto, obok wspomnianego wcześniej wymiaru strategicznego chcieliśmy również, aby nowa identyfikacja była prosta, zrozumiała i w odróżnieniu od Abstra, nie budziła żadnych wątpliwości. Uważam, że STUDI spełnia wszystkie powyższe kryteria – mówi Olek Wandzel, CEO i współwłaściciel STUDI
Obok zespołu zarządzającego, do którego należą Olek Wandzel (CEO) Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka (VP sales & production) oraz Maciej Tomczyk (VP operations), wartość w rebrandingu dostrzegają również założyciele i pomysłodawcy Abstra.
– Strategia spółki oraz jej struktura udziałów uległy zmianie i moim zdaniem bardzo dobrze, że zmiana nazwy to odzwierciedla. Abstra było innym projektem, którego początkowe założenia uległy bardzo dużej modyfikacji. Dodatkowo, oczywiście mylenie działalność całej spółki z działalnością moją oraz Czarka (jako kanału Abstrachuje) wprowadzało odbiorców i rynek w błąd. Cieszymy się na nowy etap – dodaje Robert Pasut, współwłaściciel STUDI i współzałożyciel kanału Abstrachuje.TV
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W nowej odsłonie STUDI to nie tylko Influencer Marketing i stała współpraca z twórcami kanałów własnych grupy takich jak choćby Foot Truck, Dla Pieniędzy, Do Roboty, Maksymalnie, Beksy, ABCH, Masny Kanał, czy Hajlajt. To przede wszystkim kompleksowe usługi z obszaru mediów digitalowych: od strategii po produkcję i dystrybucję komercyjnych treści wideo i audio, tworzenie dedykowanych markom kanałów i profili w mediach społecznościowych, a także audyty i optymalizację strategii wydawniczej na YouTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing