Profil dedykowany serii gier tanecznych „Just Dance” poprowadzi tajemnicza para, która do wspólnej zabawy zaprosi należących do Abstra: YouTuberów oraz znanych TikTokerów. Widzowie, w trakcie trwania projektu, będą mogli poznać lepiej prowadzących poprzez zadawanie im pytań. Ze względu na specyfikę gry, która polega na odwzorowaniu choreografii do tanecznych utworów muzycznych – od klasyków po najgorętsze hity – TikTok okazał się idealnym miejscem do jej promocji.
Wśród przewidywanych działań na profilu znajdą się: trendy taneczne (użytkownicy będą odwzorowywać lub na nowo interpretować istniejące już trendy taneczne), duety (tworzenie duetów z innymi twórcami) oraz tutoriale (prezentowanie w spowolnieniu istniejących układów tanecznych).
Zobacz również
Za realizację projektu, koncept kreatywny w całości odpowiada Abstra. Profil nie będzie zawierał oficjalnego brandingu Ubisoft, który stanowi jedynie sponsora dwójki prowadzących.
Profil dostępny jest na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]