ABSTRA w partnerstwie strategicznym z OLX

ABSTRA rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji kanału DO ROBOTY (YouTube), poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.
O autorze
1 min czytania 2021-04-13

Już 22.04 startuje kanał Do Roboty na YouTube, realizowany przez Abstra we współpracy strategicznej z OLX. Celem kanału jest promocja kategorii OLX Praca.

– Szukaliśmy idealnego partnera strategicznego, który pozwoli połączyć potrzeby marki z realnymi potrzebami widzów i odbiorców. Zależało nam na współpracy z największym serwisem ogłoszeń jakim jest OLX (w tym ogłoszeń o pracę). Dzięki partnerstwu na kanale Do Roboty dajemy widzom możliwość zobaczenia jak wyglądają zawody/profesje od kuchni. Za sprawą jednego kliknięcia mogą przenieść się z kanału na OLX PRACA, gdzie czekają na nich aktualne oferty pracy. W ten sposób łączymy rozrywkę z pomocą w szukaniu miejsca zatrudnienia – powiedziała Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, VP sales & production.

– Z serwisu OLX korzysta średnio co trzeci Polak. Internet to nasze naturalne środowisko komunikacji z użytkownikami, dlatego dzięki twórcom kanału Do Roboty mamy nadzieję dotrzeć również do tych internautów, którzy są ciekawi zalet pracy w danym zawodzie i tego, jakich mogą spodziewać się zarobków. Jako największy job board w Polsce chcemy przedstawiać oferty z sektora blue i gray w sposób atrakcyjny dla widzów YouTube’a – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

W każdym z 52 odcinków będziemy mogli poznać 52 zawody takie jak: elektryk, cukiernik czy architekt. Kanał poprowadzi Wojtek Kaczmarczyk, który osobiście testuje każdy z zawodów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak dotąd twórcy wypuścili 4 odcinki testowe, które osiągnęły ponad milion wyświetleń. Termin startu kanału przewidziany został na 22 kwietnia.

Kampania potrwa do końca roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się