TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Abstra wraz z marką Żabka uruchamiają nowy kanał na YouTubie

Firma Abstra we współpracy z marką Żabka uruchomiła nowy kanał rozrywkowy na YouTube. Na treści publikowane na kanale „Kumaty” składać się będą m.in. zabawne skecze i niecodzienne wyzwania. Prowadzącym kanał będzie Dawid Książkiewicz.
O autorze
1 min czytania 2019-05-16

Kanał „Kumaty” na tle innych propozycji z portfolio Abstra wyróżnia otwarta formuła, pozwalająca na testowanie różnorodnych, ale zawsze pełnych humoru wyzwań.

– Każdy odcinek będzie znacznie różnił się od poprzedniego, dzięki czemu nasi scenarzyści mogli śmiało popuścić wodze swojej fantazji. Cieszymy się, że tak dynamicznie rozwija się nasze portfolio kanałów realizowanych wspólnie z partnerami komercyjnymi. Jesteśmy przekonani, że „Kumaty” osiągnie równie duży sukces co „Jak TO Robić?”, nasz pierwszy kanał partnerski – powiedział Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.

Głównym bohaterem kanału jest tytułowy „Kumaty”, w którego wciela się Dawid Książkiewicz. W każdym odcinku Dawid w roli „Kumatego” podejmować się będzie niecodziennych wyzwań, używając do nich różnorodnych produktów z asortymentu sieci sklepów Żabka. W odcinkach głównemu bohaterowi towarzyszyć będą inni twórcy z kanałów należących do portfolio Abstra, m.in. Czarek Jóźwik i Rafał Masny z „Abstrachuje.tv”, Maksym Ziółkowski z „Maksymalnie” i Paweł Svinarski z „Dla Pieniędzy”.

– YouTube to jeden z wielu nowych kanałów komunikacji, umożliwiający dotarcie do zupełnie innej grupy docelowej niż media tradycyjne. Dzięki stworzeniu kanału rozrywkowego wspólnie z grupą Abstra, mamy pewność, że stworzymy zabawny kontent rozrywkowy, który trafi do naszych młodych odbiorców, a jednocześnie wzmocni pozytywne konotacje z siecią sklepów Żabka – powiedział Jarosław Serednicki, kierownik zespołu Marketing Communications w Żabka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe odcinki na kanale „Kumaty” będą pojawiać się raz w tygodniu. Kanał jest dostępny pod linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing