Temu reklamodawcą z największą liczbą aktywnych reklam
W lutym br., podobnie jak miało to miejsce w całym 2024 roku, reklamodawcą z największą liczbą aktywnych reklam było Temu Poland. W minionym miesiącu na koncie Temu Poland aktywnych było ponad 40 tys. reklam, co było zupełną deklasacją pozostałych reklamodawców na polskim rynku.
Pod względem liczby reklam na drugim miejscu znalazł się Archicom, a na trzecim Lubię KINO – obydwaj reklamodawcy przekroczyli próg tysiąca aktywnych reklam.

Archicom był jednak numerem jeden pod względem zmiany w liczbie reklam w porównaniu do poprzedniego miesiąca. W lutym na koncie dewelopera opublikowano o 670 reklam więcej niż w styczniu.
Lidl Polska z największymi zasięgami
Reklamodawcą z najwyższą wartością wskaźnika Reach Score był w lutym br. Lidl Polska. Na drugim miejscu zestawienia znalazł się SkyShowtime, a na trzecim Temu Poland.
Na kolejnych miejscach w rankingu uplasowali się reklamodawcy, których zasięgi były o ponad 50% mniejsze niż Lidla. Co ciekawe, zasięgi Biedronki były o niemal 70% mniejsze niż Lidla, jej bezpośredniego konkurenta.

Kubełek z KFC najbardziej zasięgową reklamą miesiąca
W lutym jedyną reklamą, która dotarła do ponad 10 milionów Polaków była reklama kubełka z KFC. Drugą i trzecią reklamą o największym zasięgu były reklamy marki eobuwie z nowościami.
W lutym jeszcze trzech innych reklamodawców miało na swoim koncie reklamy o zasięgu większym niż 9 milionów (westwing.pl, Max, Lidl Polska).



Demografia
Demografia związana z odbiorcami reklam prezentowała się następująco:

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko