Żabka Jush ponownie zwiększa liczbę reklam
Żabka Jush wróciła do przedwakacyjnej intensywności reklamowej w Mecie. W porównaniu do lipca, na koncie reklamodawcy odnotowano ponad 500 nowych reklam (wzrost o 88%). Pod względem łącznej liczby reklam, w sierpniu Żabka Jush była czwartym największym reklamodawcą.
Jednak pod względem wskaźnika Reach Score, reklamodawcy zabrakło w TOP20, co oznacza, że strategia reklamowa Żabki Jush nie opiera się na szerokozasięgowych reklamach, a raczej na większej liczbie precyzyjnie targetowanych komunikatów.
Zobacz również

fot. Reklamodawcy z największą liczbą reklam w ekosystemie Meta
W sierpniu wysiłki reklamowe zwiększyli również:
- O bag Polska (ponad 500 nowych reklam),
- SkyShowtime,
- x-kom.pl,
- Praca.pl (przyrost liczby reklam o 12 tysięcy procent w porównaniu do lipca).
Jeszcze więcej reklam wyemitowało również Temu (wzrost o ponad 8 tysięcy), ale to już chyba nikogo nie dziwi.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Basen, siłownia czy park rozrywki?
W sierpniu MultiSport zaczął intensywnie promować kampanię „Masz to w MultiSport”, w której marka zachęca do zrobienia treningu lub podjęcia swojej ulubionej aktywności, oferując dostęp do wielu obiektów sportowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podejmowane działania znacząco wpłynęły na wzrost zasięgów marki w ekosystemie reklamowym Meta – o ponad 500%.
Jednak zasięgi na koncie MultiSport Polska stanowiły jedynie 8% zasięgów osiąganych przez lidera w tym rankingu – Temu Poland.

fot. Reklamodawcy z największym wskaźnikiem Reach Score w ekosystemie Meta
Jeszcze większy przyrost wskaźnika Reach Score odnotowano na profilu Estee Lauder Polska – o ponad 8 tysięcy procent.
Kolejne roszady w TOP reklamach
W lipcu Sotrender pisał o pierwszej od dawna zmianie na pozycji lidera w rankingu najbardziej zasięgowych reklam. Podczas gdy w lipcu w czołówce znalazły się dwie reklamy Revoluta, z zasięgiem przekraczającym 10 milionów, w sierpniu wyłoniono nowych liderów w tym rankingu.
Najbardziej zasięgową reklamę opublikowano na profilu Tarczyński, a na miejscu drugim znalazła się reklama Kodano Optyk dotycząca promocji na badanie wzroku. Zasięg żadnej z nich nie przekroczył jednak 10 milionów.

fot. Reklamy o największym zasięgu w ekosystemie Meta
W TOP15 znalazły się aż po cztery reklamy KFC i Lidla, którego żadna reklama nie znalazła się w tym rankingu miesiąc temu.
źródło: Sotrender