Z początkiem marca br. Adam Iwiński, dotychczas pełniący obowiązki dyrektora operacyjnego, awansuje na stanowisko CEO w Hybrid Poland i AstraOne. Tym samym zastępuje na stanowisku dotychczasowego CEO Dmitriy Shevchenko, który od ponad 2,5 roku odpowiadał za rozwój polskich oddziałów spółek. Iwiński będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju biznesu w Polsce i CEE, prowadzone inwestycje, a także tworzenie nowych rozwiązań i produktów.
Po ustąpieniu ze stanowiska Dmitriy Shevchenko przechodzi do firmy TikTok(ByteDance), gdzie będzie odpowiedzialny za rozwój marki na polskim rynku.
Zobacz również
Adam Iwinski jest menadżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu i marketingu dla sektorów B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie pracując dla międzynarodowych organizacji. Jako business development director, a następnie dyrektor operacyjny w Hybrid.ai i AstraOne przez ponad rok odpowiadał za rozwój produktów i optymalizację procesów biznesowych. W ciągu dwóch dekad przeszedł długą ścieżkę od sprzedaży do technologii. Współpracował m.in z wydawnictwami takimi jak Grupa ZPR Media, agencjami marketingowymi czy firmami zajmującymi się analityką dużych strumieni danych.
Specjalizuje się w planowaniu strategii, rozwoju i wdrażaniu nowych produktów, optymalizacji procesów biznesowych, planowaniu kampanii, a także w zarządzaniu projektami i zespołem. Do jego kompetencji należą także opracowywanie digitalowych produktów i usług, głównie w segmencie adtech, dla rynków lokalnych i globalnych.
Dmitriy Shevchenko związany był z Hybrid Poland i AstraOne od września 2017 roku, kiedy to objął stanowisko Country Manager Poland. Odpowiedzialny był za wprowadzanie spółek na polski rynek i rynki CEE a także ich dalszy rozwój. Przez ostatnie półtora roku pełnił funkcję CEO.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Hybrid Poland i AstraOne
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Hybrid.ai i AstraOne są międzynarodowymi firmami z obszaru adtech, działającymi obecnie m.in. w Polsce, Niemczech, Rosji, Ukrainie, Rumunii, USA czy Emiratach Arabskich. Spółki dostarczają nowoczesne rozwiązania mające na celu usprawnienie i zwiększenie efektywności działań reklamowych prowadzonych w różnych kanałach, a także oferują autorską technologię i placement reklamowych In-Image Ads. Więcej informacji na temat spółek dostępnych jest na stronie hybrid.ai/ i astraone.io/.