Adam Nawałka twarzą marki FAKRO

„Żyj z wizją” to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej FAKRO. Firma zdecydowała się na zaangażowanie do swoich działań promocyjnych trenera Adama Nawałkę.
O autorze
0 min czytania 2017-05-23

Po launchu pionowych okien INNOVIEW, Opus B przygotował kolejną kampanię producenta okien. Agencja jest autorem strategii i kreacji kampanii „Żyj z wizją”, która pojawi się w Internecie, reklamach prasowych oraz w punktach sprzedaży.

Kreacja łączy osobowość trenera z małopolskim gigantem – wizjonerstwo, przywiązanie do detali, otwartość na świat i stawianie na najlepszych to elementy, na których oparliśmy komunikację – tłumaczy Konrad Kacperczyk, Creative Director w Opus B.

Działania promocyjne rozpoczęły się 22 maja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj