Są odpowiedzialni za pracę dla kluczowych klientów agencji oraz projekty new business.
Adam Rudzki przeszedł do Artegence z agencji Cravtt, w której na analogicznym stanowisku odpowiadał za stworzenie działu kreatywnego i rozwój jego kompetencji. Rudzki przez ostatnie osiem lat pracował w działach kreacji Ogilvy&Mather, BBDO Warszawa, Grey Warszawa i Lemon Sky. Był współautorem platformy kreatywnej Żywiec „Chce się Ż”, Namysłów Pils „Dla tych co się znają”. Odpowiadał także za launch i komunikacje cydru „Dziki Sad” z portfolio Grupy Żywiec. Adam ponadto pracował m.in dla T-Mobile, Saturn, Lays, Pepsi, Mercedes – Benz, Whiskas, Pedigree, PKP S.A, Prudential, Snickers, Mars, Shell, Orbit, mBank, P&G, Allianz, Plus, LOTOS, Pantene, Whirpool, Allegro, Microsoft, Winiary, SKANSKA, Pernord Ricard, Orange, Starbucks, Tesco.
Zobacz również
Jego kampanie były wielokrotnie nagradzane w konkursach kreatywnych KTR, Effie oraz Mixx. Na początku swojej kariery – jako designer znalazł się dwukrotnie w zestawieniu „Talent 100” by Adweek Magazine. Studiuje fashion communication design w School of Form.
Natomiast Jarek Maciejek związany jest z branżą reklamową od 2 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku junior creative i digital creative także w Cravtt oraz w agencjach Twin i Digital Collective. Pracował m.in. dla takich marek, jak: T-Mobile, Rainbow, Królewskie, Wola Park, Blue Media, MyWay by Rainbow oraz Business Link Poland.
Jest absolwentem dwóch kierunków magisterskich – Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. PR i Marketing Medialny) na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania (spec. Zarządzanie i Marketing w Przedsiębiorstwie) na Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing