– Zaproszenie do jury Effie to dla mnie wielkie wyróżnienie, możliwość wymiany poglądów dyskusji z koleżankami i kolegami z branży. W tym roku czeka nas szczególnie trudne zadanie, ponieważ oceniany okres zahaczył już o globalną pandemię. Będę oceniał zgłoszenia pod kątem oryginalności, kreatywności, ale przede wszystkim pod kątem realizacji celów biznesowych stawianych przed kampaniami. Kategoria „efektywnościowa” jest dla mnie szczególnie bliska, zwłaszcza projekty e-commerce, których znaczenie dynamicznie rośnie w strategiach marketingowych – powiedział Adam Wysocki.
Co roku do grona członków jury zapraszani są reprezentanci reklamodawców: prezesi, dyrektorzy marketingu, brand managerowie oraz przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Komitet organizacyjny konkursu wybrał ostateczny skład jury w drodze glosowania online. Spośród 300 kandydatów wyłoniono 150-sosobwy skład, który podzielono na dziewięć grup jurorów. Obradom tegorocznych Effie będzie przewodniczył Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny, Żabka Polska.