Adam Zdeb (Artegence): Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych

Adam Zdeb (Artegence): Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych
– Dziś jednym z największych wyzwań w pracy jest zarządzanie ludźmi i mierzenie się z ich oczekiwaniami – tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Adam Zdeb, creative director w Artegence
O autorze
1 min czytania 2019-09-05

1. W marketingu najważniejsze jest…

Wyobraźnia, ciekawość, odwaga. Ufanie swojej intuicji, a nie temu, co mówią na korytarzu.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Kampania skierowana do millenialsów „Mieć trzeba styl, a z rzeczy korzystać” dla Raiffeisen Polbanku.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Dziś jednym z największych wyzwań w pracy jest zarządzanie ludźmi i mierzenie się z ich oczekiwaniami.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Świeżutki projekt z udziałem generacji Z „To Pepsi dla Was”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Magda Gessler w Orange is the new black / Netflix.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

  • Już nie mobile first, a mobile only.
  • Ciągłe schodzenie z poziomu zasięgowych influencerów w kierunku: makro, mid, mikro, nano. Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych.
  • Wydatki na reklamę internetową w Polsce już wyprzedziły te na reklamę telewizyjną i przewaga będzie się powiększać.
  • Boty i totalna automatyzacja marketingowych procesów, choć – paradoksalnie – czynnik ludzki jest i będzie tu wyjątkowo potrzebny.
  • Jeszcze lepsza personalizacja przekazów reklamowych – data science wchodzi na kolejne poziomy, rynek coraz lepiej przetwarza i wykorzystuje zebrane dane.
  • Dorzucę jeszcze asystentów głosowych. Ale czy to obiecujące, zobaczymy z czasem.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Trophy hunting. Polowanie na nagrody dla siebie zamiast robienie czegoś dla ludzi i dla marki długofalowo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Wspólny cel, zaufanie, zaangażowanie i od czasu do czasu – wyjścia integracyjne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Z internetu, od ludzi, z obserwacji zachowań i trendów.

10. Moja kampania marzeń…

Kampania, która skutecznie odpowiada na brief i realizuje cele marketingowe, to podstawa. A jeśli do tego będzie się o niej mówiło, to tym lepiej.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Ta branża nie lubi nudy. Ja też nie. Do tego lubię ludzi i chcę ich poznawać. Bez otworzenia się na otoczenie i jego potrzeby, a także na nowe trendy, trudno byłoby robić reklamy.