1. W marketingu najważniejsze jest…
Wyobraźnia, ciekawość, odwaga. Ufanie swojej intuicji, a nie temu, co mówią na korytarzu.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Kampania skierowana do millenialsów „Mieć trzeba styl, a z rzeczy korzystać” dla Raiffeisen Polbanku.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Dziś jednym z największych wyzwań w pracy jest zarządzanie ludźmi i mierzenie się z ich oczekiwaniami.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Świeżutki projekt z udziałem generacji Z „To Pepsi dla Was”.
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…
Magda Gessler w Orange is the new black / Netflix.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
- Już nie mobile first, a mobile only.
- Ciągłe schodzenie z poziomu zasięgowych influencerów w kierunku: makro, mid, mikro, nano. Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych.
- Wydatki na reklamę internetową w Polsce już wyprzedziły te na reklamę telewizyjną i przewaga będzie się powiększać.
- Boty i totalna automatyzacja marketingowych procesów, choć – paradoksalnie – czynnik ludzki jest i będzie tu wyjątkowo potrzebny.
- Jeszcze lepsza personalizacja przekazów reklamowych – data science wchodzi na kolejne poziomy, rynek coraz lepiej przetwarza i wykorzystuje zebrane dane.
- Dorzucę jeszcze asystentów głosowych. Ale czy to obiecujące, zobaczymy z czasem.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Trophy hunting. Polowanie na nagrody dla siebie zamiast robienie czegoś dla ludzi i dla marki długofalowo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Wspólny cel, zaufanie, zaangażowanie i od czasu do czasu – wyjścia integracyjne.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Z internetu, od ludzi, z obserwacji zachowań i trendów.
10. Moja kampania marzeń…
Kampania, która skutecznie odpowiada na brief i realizuje cele marketingowe, to podstawa. A jeśli do tego będzie się o niej mówiło, to tym lepiej.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Ta branża nie lubi nudy. Ja też nie. Do tego lubię ludzi i chcę ich poznawać. Bez otworzenia się na otoczenie i jego potrzeby, a także na nowe trendy, trudno byłoby robić reklamy.