Przez dwa miesiące, wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w sportowych wyzwaniach, ćwiczyć z trenerami, korzystać z porad dietetyka oraz wygrać wiele nagród.
Kampania jest kolejnym projektem akcji Marwitalizacji. Tym razem kampania skupi się na dwóch głównych wyzwaniach: dla niej (Bikini Challenge) oraz dla niego (T-shirt Challenge). Przez 6 tygodni uczestnicy będą co tydzień otrzymywać nowe filmy treningowe z wyzwaniami na dany tydzień, które pomogą w osiągnięciu głównego celu, jakim jest realizacja jednego z challenge’y. Podczas akcji uczestnicy będą mogli skorzystać z porad dietetycznych.
Zobacz również
Równolegle do ćwiczeń, będzie także prowadzony konkurs na etykietach produktów Marwit – zakup 2 produktów marki i wymyślenie wyzwania pozwolą nam co tydzień wygrać nagrody sportowe.
„Mamy już wiosnę, zaraz nadejdzie lato. Maj wydaje się idealnym miesiącem na podjęcie wyzwań sportowych, ponieważ ćwicząc i zdrowo się odżywiając przez parę tygodniu, możemy poprawić naszą figurę i zadbać o kondycję. Kampania Marwitalizacja >>Mam parę do działania<< nie skupia się tylko na budowaniu ładnej sylwetki, ale także na dodaniu nam energii do działania. Sądzę, że akcja jest świetnym sposobem do zmotywowania wielu osób do różnego rodzaju aktywności.” – komentuje projekt Mateusz Sobieraj, CEO AdCookie.
AdCookie będzie odpowiedzialne za realizację kampanii online oraz planowanie i zakup mediów online (reklama display, e-mail marketing, SEM, rich media oraz reklamy na YouTube’ie, Facebooku oraz Instagramie), a także analitykę oraz optymalizację prowadzonych działań. Kampania potrwa 2 miesiące.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Grupa docelowa, do której kierujemy naszą kampanię jest bardzo wymagająca, jeżeli chodzi o komunikację z marką. AdCookie zaproponowało innowacyjne rozwiązania, które powinny idealnie współgrać z treścią, którą chcemy przekazać. Młodzi i aktywni korzystają głównie z internetu, dlatego oparcie kampanii na nowych formach reklamy online jest strzałem w dziesiątkę – pozwala komunikować się z grupą docelową w najbardziej naturalny dla nich sposób” – ocenia Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik ds. Marketingu Marwit.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu i dotarcie do jak największego grona odbiorców, którzy są zainteresowani podjęciem wyzwań sportowych i zdrowej diety..
Po stronie AdCookie za współpracę odpowiada Joanna Piegza, po stronie Marwitu – Anna Pawłowska-Kruzińska.