AdCookie, specjalizujące się w marketingu online, po raz kolejny oprze swoje działania na RTB, czyli na aukcyjnym zakupie powierzchni reklamowej. Możliwość targetowania reklamy w czasie rzeczywistymi, atrakcyjne stawki, a także sposobność do stałej optymalizacji kampanii, są dużymi atutami RTB, w porównaniu do tradycyjnych modeli zakupu reklamy online.
W ramach działań prowadzonych dla Szpitala Medicover, AdCookie wykorzysta różne formy reklamowe i rodzaje targetowania emisji m.in.: dane demograficzne, zachowanie w sieci, intencje zakupowe, profile zawodowe, odwiedzane strony oraz retargeting.
Zobacz również
„RTB jest świetnym przykładem wykorzystania nowoczesnych technologii w celu zautomatyzowania kampanii. Zarówno zakup mediów przebiega automatycznie, jak również kampania oraz jej optymalizacja. Dzięki temu możemy mówić o relatywnie małym koszcie kampanii i dużej skuteczności, ponieważ komunikat trafia tylko do osób z grupy docelowej. System aukcji w czasie rzeczywistym, który jest ciekawą sposobem na prowadzenie akcji promocyjnych.” – komentuje Mateusz Sobieraj, CEO & Media Planning Director.
Po stronie AdCookie za kampanię będzie odpowiedzialny Kacper Skorupski.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach