adCookie wspiera w promocji Arkana Cosmetics

Ruszyła kampania online Arkana Cosmetics, marki specjalizującej się w tworzeniu specjalistycznych dermokosmetyków oraz kuracji regenerujących skórę i hamujących procesy jej starzenia się.
O autorze
1 min czytania 2017-03-31

Promocję online powierzono agencji adCookie, która zaproponowała i realizuje kompleksową obsługę w zakresie  m.in. remarketing, audience marketing oraz prowadzenie kanałów marki w social media.

Inspiracja medycyną regeneracyjną

Arkana Cosmetics tej wiosny zaskoczyła swoich Klientów wyjątkową linią  dermokosmetyków z efektem PRP-like stworzoną z myślą zarówno o codziennej , domowej  pielęgnacji skóry, jak i  zabiegach wykonywanych w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. Zawarte w produktach z linii PRP – like Therapy MD estetic innowacyjne peptydy hamują oznaki starzenia się skóry, aktywując syntezę kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego. Debiutująca w ofercie Arkany linia to doskonała alternatywa dla popularnych zabiegów z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego wykazującego duże właściwości regenerujące. Ambasadorką marki, która zobaczyć możemy również przy najnowszych produktach PRP – like Therapy MD estetic jest Grażyna Wolszczak. Już wkrótce Arkana odsłoni film promujący nową linię z udziałem znanej aktorki.

Prowadzenie działań reklamowych dla Arkana Cosmetics jest dla nas ciekawym wyzwaniem, ponieważ marka wprowadza na rynek zupełnie nowy, rewolucyjny produkt. Jego stosowanie pozwala na kompleksowe odmłodzenie i odbudowę skóry. Realizując strategię działań online mamy więc na celu dotrzeć do kobiet zainteresowanych nie tylko podkreśleniem naturalnej urody, ale także medycyną regeneracyjną oraz innowacjami w codziennej, profesjonalnej, specjalistycznej pielęgnacji – mówi Joanna Piegza, Digital Media Planner w adCookie grupy docelowej.

Kobiety dbające o urodę – główna grupa docelowa

Celem bezpośrednim prowadzonych działań jest wzmocnienie świadomości marki i gromadzenie grupy docelowej. Pośrednio kampania ma zwiększyć sprzedaż nowej linii kosmetyków. Komunikacja skierowana jest zatem do kobiet, które ukończyły 25. rok życia i na co dzień interesują się urodą, kosmetykami, zabiegami pielęgnacyjnymi oraz zdrowym stylem życia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

adCookie wykorzystuje więc zarówno kanały efektywnościowe, które mają na celu skłonienie do zakupu, ale także narzędzia budujące zasięg oraz wzmacniające wizerunek Arkana Cosmetics. Agencja w swoich działaniach posługuje się kanałami performance, takimi jak remarketing, audience targeting, galerie natywne oraz mailing ściśle dopasowany do grupy docelowej. Zakup powierzchni reklamowych odbywa się w zautomatyzowanym modelu RTB. Równolegle prowadzona jest spójna komunikacja i kampanie płatne w serwisach społecznościowych – na Facebook’u i Instagramie. Kampania obejmuje także influencer marketing – adCookie zaangażowało do współpracy blogerki, które zrecenzują produkt. Przewidziano też konkurs dla czytelników. Całość działań adCookie dopełniają formaty wizerunkowe – rich media, które wywołują większą interakcję użytkowników z reklamą.

Działania online dla Arkana Cosmetics mają potrwać przynajmniej do końca kwietnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się