7 lat temu adcookie zaczynało jako wyspecjalizowana agencja perfomance’owa. W 2020 roku, po kupnie Content Solutions, rozszerzyło zakres usług do 360 digital. Teraz podjęło kolejną, strategicznie zaplanowaną zmianę. Z agencji świadczącej usługi marketingowe transformuje do roli partnera marketingowego i inwestora, współodpowiedzialnego za skalowanie i sukces biznesowy marki.
– Przez ostatnich kilka lat obserwowaliśmy rynek i widzimy wyraźnie, że o wartości agencji marketingowej decyduje nie jej skala, ale przede wszystkim wartość dana markom, dla których pracuje. Sposobem na rozwój agencji nie jest więc tylko skalowanie, zwiększanie zatrudnienia czy rosnąca suma przychodów ze sprzedanych usług. Oczywiście jest to ważne, ale widzimy też inną drogę wzrostu – poprzez generowanie wzrostu biznesowego u klientów, którego stajemy się częścią. Sukces marki to nasz sukces. Dzięki temu obie strony grają do tej samej bramki i mają ten sam cel – Mateusz Sobieraj, CEO adcookie.
Zobacz również
– Wierzymy, że to, jakie idee promujemy dziś, wpływa na to, jak będzie wyglądał nasz świat jutro. Dlatego jako partner marketingowy wspieramy marki, które mają odwagę, by czynić przyszłość lepszą i ambicje, by dynamicznie rosnąć – Katarzyna Sowicka, head of content
Zmiana, wzrost i odpowiedzialność, to wspólny mianownik zarówno dla adcookie jak i brandów, z którymi pracują. W ich portfolio obecnych jest już ponad 100 marek, a coraz większy procent stanowią branże charakterystyczne dla challenger brands. Należą do nich OZE (Nowoczesne Grzanie, Hydrosolar, Fotowoltaika Online), zdrowa żywność (Ed Red, Intenson Europe, Pora na Pola, w które zainwestowali), przetwarzanie odpadów (Prodigo), ekologiczne domy czy biodegradowalny sprzęt sportowy (Sayoga). 50-osobowy zespół ekspertów ze wszystkich obszarów digital 360 (UX/UI, performance marketing, kampanie wizerunkowe, content marketing, SEM/SEO, design, social media), jest gotowy na wyzwania i dynamikę zmian w marketingu firm, których celem jest kilkukrotny wzrost, a potrzeby często się zmieniają.
Koncentracja agencji na wywieraniu pozytywnego wpływu jest ważnym czynnikiem, często decydującym o wyborze partnerów. Przez lata adcookie wypracowali metody, łączące kompleksową opiekę digital 360 z projektowaniem i wdrażaniem strategii wzrostu na każdym etapie i na wielu rynkach. Do tej pory pomogli we wzroście ponad 100 markom, na 12. rynkach, współpracując także w modelu revenue sharing. Świetnie odnajdują się we współpracy z challenger brands – ambitnymi markami, gotowymi rzucić wyzwanie i wprowadzić nową jakość, zmianę w swojej kategorii produktowej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing