Swojego wizerunku w reklamach udzielili pracownicy sklepu, którzy noszą identyczne imiona lub nazwiska jak znani artyści. W kreacjach można zobaczyć:
- Adele Prattley, ekspedientkę w magazynie z Lidla Luton RDC,
- Shakirę Khan z Lidl Luton,
- Chrisa Pratta z Lidl Preston Grange,
- Robbiego Williamsa z Lidla Stanningley.
Zobacz również
Źródło: famouscampaigns.com
– Nasi koledzy są na co dzień supergwiazdami, więc do kogo innego mielibyśmy zadzwonić, gdybyśmy chcieli rozpocząć głośną kampanię promującą nasze perfumy, niż nasze własne Adele, Shakira, Chris i Robbiego? – komentuje Peter De Roos, dyrektor ds. klientów w Lidl GB.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Perfumy z Lidla to tzw. odpowiedniki znanych zapachów od dużych marek. Produkty zyskały dużą popularność na TikToku. Użytkownicy porównywali je z luksusowymi zapachami, chwalili za trwałość i polecali kupić, komentując, by ten, kto zobaczył filmik „nie szedł, a biegł” do Lidla. TikToki powiązane z „wirusowymi perfumami Lidl” zgromadziły łącznie aż 724,4 miliona wyświetleń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Koszt jednego flakonu to 5,25 GBP. Seria zapachów jest dostępna we wszystkich sklepach sieci Lidl w UK.
Zdjęcie główne: Lidl
PS Lidl powoli wycofuje się ze sprzedaży tytoniu
Lidl stopniowo rezygnuje ze sprzedaży papierosów i wszelkiego rodzaju wyrobów tytoniowych. Zmiany będą wprowadzone w duńskich sklepach tej sieci.
PS2 Lidl Polska w trosce o osoby ze spektrum autyzmu oraz ich bliskich
Lidl Polska już od kilku lat zapewnia we wszystkich swoich sklepach na terenie Polski „Ciche godziny” – rozwiązanie zwiększające komfort osób ze spektrum autyzmu oraz ich rodzin i opiekunów.