Jak wyglądałby świat bez pingwinów? Czy da się je zastąpić? – pyta wrocławskie ZOO w nowej akcji, której celem jest ratowanie tych zagrożonych wyginięciem zwierząt na całym świecie w ramach swojej Fundacji ZOO Wrocław DODO.
Głównym elementem kampanii jest humorystyczne wideo, w którym młodzi adepci z Akademii Sztuk Teatralnych we Wrocławiu wcielili się w role pingwinów, aby sprawdzić, czy będą je w stanie godnie zastąpić, gdy te wymrą w naturze.
Zobacz również
Ponadto, w ramach kampanii wrocławskie ZOO zaprosiło też 12 ambasadorów do wsparcia Fundacji ZOO Wrocław DODO. W jaki sposób? Otóż ich zadaniem było pomalowanie 80-centymetrowej figury pingwina i podzielenie się efektami na swoich profilach w mediach społecznościowych, aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców.
Dariusz Kamys i kabaret Hrabi
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W ubiegłym roku ZOO Wrocław i Fundacja DODO przekazały 615 000 na ratowanie zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt na całym świecie. Więcej informacji na temat tego, jak można pomóc, znajduje się na stronie Fundacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Ogrody zoologiczne to już nie lunaparki, a miejsca ochrony bioróżnorodności. O tym, dlaczego takie miejsca powinny być wspierane przez biznes i w jaki sposób firmy mogą skorzystać na takiej współpracy, rozmawiamy z Agnieszką Korzeniowską. dyrektor ds. marketingu ZOO Wrocław.