Adexon realizuje majowe kampanie digital dla TV Puls

Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy – videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie OLX.pl.
O autorze
1 min czytania 2020-05-14

Założeniem kampanii była promocja filmowych nowości przygotowanych na czas majówki, w okresie 1-3 maja, oraz kontynuacja działań promocyjnych w dniu 10 maja na stronie głównej OLX.pl. Pierwsza emisja kampanii dostarczyła 3 mln unikalnych kontaktów, z kolei wynik osiągnięty w miniony weekend wyniósł ponad 4,2 mln.

– Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie bardzo angażującego formatu reklamowego, jakim jest videobacklayer. Dodatkowo połączyliśmy go z premium boxes – kafelkami, które pozwoliły zaprezentować filmy z całego weekendu. Każdy z kafelków posiadał odrębne linkowanie, dzięki czemu w prosty sposób można było przejść do karty produktu i zapoznać się z opisem filmu – komentuje Anna Kacprzyk, digital team leader Adexon. – Podsumowując – videobacklayer przyciągnął uwagę użytkowników, a premium boxes zaprezentowały ofertę i od razu przekierowały użytkownika w odpowiednie miejsce na stronie stacji – dodaje Kacprzyk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Jest to pierwsza produktowa kampania dla TV Puls, którą w tym roku przeprowadził Adexon. Do tej pory agencja realizowała dla stacji kampanie efektywnościowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się