Według Euromonitor, rynek odzieży i akcesoriów dla zwierząt odnotował wzrost o 18% w 2023 roku. Sprzedaż jest napędzana szczególnie przez młodych mieszkańców Azji i Ameryki Północnej. W związku z tym, Adidas postanowił stworzyć własną kolekcję „Adidas Originals Pet”, przeznaczoną właśnie dla czworonogów, ale również ich opiekunów.
W jej skład wchodzą:
- koszulki dostępne w kolorze różowym, jaskrawożółtym, beżowo-niebieskim i zielonym z kryształkami,




- obroże ze skóry bydlęcej zdobione złotymi detalami i kultową koniczyną,




- torba wykonana ze skóry poliuretanowej, która ma być funkcjonalna, posiada otwory wentylacyjne oraz przegrody.




Niektóre z produktów mają swoje odpowiedniki dostępne do zakupu również dla ludzi. W ten sposób Adidas zachęca, by dopasować się strojem ze swoim zwierzakiem.


Kolekcja jest skierowana głównie chińskich millenialsów i generacji Z. Osób, które nie mają dzieci, ale troszczą się o swoich pupili tak, jakby nimi były.