Polskiej premierze nowej sylwetki z rodziny ZX towarzyszy kolejna odsłona kampanii spod znaku ZXIENCE. Tym razem, eksplorując przedziwny świat ZX można zanurzyć się w dźwiękach, które przenoszą do innego wymiaru. adidas Originals na potrzeby kampanii stworzył unikatowe muzyczne doświadczenie we współpracy z duetem PRO8L3M.
Influencerzy otrzymali ZX 2K BOOST Pure razem z muzycznym urządzeniem, w którym mogli odkryć fragmenty najnowszego singla “V”, zapowiadającego nowe wydawnictwo zespołu. Dzięki przesyłce od adidas każdy mógł poeksperymentować z dźwiękami stworzonymi przez PRO8L3M i zanurzyć się w niezwykle satysfakcjonującym świecie ZX.
Zobacz również
Efekty muzycznych eksperymentów można było zobaczyć między innymi w kanałach social media Maffashion, Magdy Beredy, Mary Jeleniewskiej, Martyny Pysi, Leny Moonlight, Mikołaja Śmieszka, Olgi Kleczkowskiej, Twins Style, Pawła Zmitrowicza (Pawel_Official) czy Jakuba Wrotniaka (Jacob4yt).
Za strategię, kreację, produkcję muzycznych urządzeń, social listening oraz współpracę z influencerami i duetem PRO8L3M odpowiada VMLY&R.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach