Na początku kwietnia br. marka adidas zaprezentowała nową odsłoną kultowego już modelu Stan Smith, którego cholewka Primegreen wykonana jest w 50% z materiałów pochodzących z recyklingu.
W ramach promocji obuwia – a także zachęcenia klientów do podejmowania proekologicznych wyborów – marka umieściła w swoich dwóch flagowych sklepach w Paryżu i Nowym Jorku nietypowe automaty do recyklingu plastikowych butelek. Każda osoba, która oddała wybraną przez siebie liczbę pustych butelek wykonanych z tworzyw sztucznych, otrzymywała kupon rabatowy na zakup ekologicznych Stan Smithów.
Zobacz również
Za realizację odpowiadała agencja LBB Online.
Adidas zaprezentował nową odsłonę swojego kultowego modelu obuwia Stan Smith – tym razem buty zostały wykonane ze skóry wytworzonej z grzybni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Żabka Polska i Żywiec Zdrój podjęły strategiczne partnerstwo i podpisały list intencyjny, w którym deklarują wspólne działania na rzecz zamknięcia obiegu tworzyw sztucznych. Firmy rozpoczynają test przy użyciu EKOmatów – automatów do recyklingu plastikowych butelek.