Model Superstar butów Adidas to prawdziwa ikona (nie tylko sportowej) mody. Noszone do jeansów, spodni dresowych, spódnic i sukienek, Superstary na dobre wpisały się na listę ulubionego obuwia niejednego miłośnika branży fashion. W 2025 roku Adidas postanowił odświeżyć nieco design i nadszedł czas na ponowną prezentację Superstarów światu. Tak powstała kampania „The Original”, do udziału w której zaproszono m.in. aktora – Samuela L. Jacksona, piosenkarkę – Missy Elliott, legendę skateboardingu – Marka Gonzalesa i prawdziwą sensację NBA – Anthony’ego Edwardsa.
– Superstar zawsze był czymś więcej niż tylko trampkami – to symbol oryginalności i iskra zmiany kulturowej. Od rogów ulic po globalne sceny, noszą go ci, którzy nie czekają na pozwolenie, aby przewodzić. Ta kampania nie polega na oglądaniu się za siebie – chodzi o zwrócenie uwagi na nowe pokolenie Originals, którzy budują to, co będzie dalej, bez żadnych skrupułów – powiedziała Annie Barrett, wiceprezes ds. marketingu w Adidas Originals.
Piramidy i zegary
Kampania Adidas Originals składa się z dwóch rozdziałów. Pierwszy z nich, „Pyramids”, jest poświęcony trwałym pomnikom ludzkich osiągnięć, które przetrwały próbę czasu. W drugim pt. „Clocks” występuje siedmioro przedstawicieli współczesnej popkultury: Mark Gonzales, Anthony Edwards, Memphis GloRilla, Teezo Touchdown, JENNIE i Gabbriette. Co ich łączy? Oczywiście buty Adidas Superstar, które w minutowym klipie zaprezentowane w dwóch wersjach: klasycznej i ultrakolorowej Firebird Tracksuit.
Zespół Adidas Originals już zapowiedział, że klipy z udziałem Samuela L. Jacksona to tylko zapowiedź wieloetapowej kampanii redefiniującej strategię marki.