Ostatnie badania wskazują, że co najmniej 5 bilionów sztuk plastikowych odpadów, o wadze ponad 250 000 ton pływa obecnie w oceanach. Dzięki ostatnim trendom coraz więcej osób interesuje się tematem ochrony środowiska i zanieczyszczenia, które spowodowane jest działaniami człowieka, jednak tylko zaangażowanie dużych koncernów w działania pro-ekologiczne da nam szansę na naprawienie błędów wieloletnich zaniedbań.
Zobacz również
adidas poprzez wykorzystanie potencjału sportu, ma siłę, aby zmieniać nasze życie – ruch RUN FOR THE OCEANS jest tego świetnym przykładem. Marka nie tylko mówi o problemie, ale również tworzy cały ruch świadomych konsumentów. adidas opracował wyjątkową, globalną platformę, która daje każdemu z osobna możliwość wpływania na życie, poprzez dołączenie do ruchu biegowego RUN FOR THE OCEANS.
Już od 2015 roku adidas i Parley nie tylko edukują społeczność, ale przede wszystkim prezentują kreatywne rozwiązania projektowe, które mają na celu ponowne wykorzystanie odpadów – jednym z nich jest wykorzystanie PARLEY OCEAN PLASTIC™, czyli nici powstałej z upcyklingowanych plastików, zebranych z plaż i nadmorskich osad, do produkcji linii adidas x Parley.
Do stworzenia jednej pary nowych UltraBOOST Parley, zużywane jest aż 11 plastikowych butelek! Ta rewolucyjna eko-innowacja daje plastikowi ‘nowe życie’, przerabiając go na nici, z których są produkowane tkaniny górnej części Primeknit. Sylwetka modelu UltraBOOST Parley wyposażona jest w podeszwę z technologią BOOST, oferującą najwyższy poziom amortyzacji i zwrot energii. Zewnętrzna podeszwa została wykonana z gumy Continental dla doskonałej przyczepności w każdych warunkach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing