Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

adidas zmieni swoje logo? Marka stawia na minimalizm

adidas zmieni swoje logo? Marka stawia na minimalizm
W sieci pojawiły się informacje o tym, że na tegorocznym mundialu w Katarze oficjalnie zadebiutuje nowe, uproszczone logo sportowej marki. Na koszulkach piłkarzy pojawi się odświeżony znaczek bez napisu „adidas”.
O autorze
1 min czytania 2022-03-23

adidas od początku istnienia zaprezentował kilka wariantów swojego logo – na produktach sportowej marki widnieje koniczynka czy znaczek przypominający górę, który został wprowadzony na początku lat 90. Każde logo niezmiennie łączy jednak wspólny element – charakterystyczne trzy paski. Prosty znaczek trwale zapisał się w świadomości konsumentów, którzy od razu rozpoznają w nim logo adidasa.

Na początku roku, w związku z otwarciem największej powierzchni handlowej adidasa w Tokio, pojawiły się wzmianki o wprowadzeniu modyfikacji do charakterystycznego logo marki. Na froncie sklepu pojawił się nieco odmieniony firmowy znaczek, pozbawiony nazwy adidas.

fot. PR Times Japan

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak podaje FootyHeadlines, taki sam znaczek widnieje na zdjęciach piłkarskich strojów, które w ostatnich dniach obiegły internet. Z nieoficjalnych informacji wynika, że reprezentanci kilku krajów na tegorocznych mistrzostwach świata w piłce nożnej w Katarze wystąpią w oficjalnych strojach adidasa, jednak koszulki zadebiutują na mundialu z nieco odmienionym logo.

Główna zmiana ma dotyczyć usunięcia napisu „adidas” i pozostawienia jedynie trzech pasków tworzących trójkąt. Druga zmiana, mniej widoczna, to zmniejszenie odstępów między paskami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na koszulkach klubowych odświeżone logo ma pojawić się w sezonie 2023/2024. Obecnie nie wiadomo, czy zmiana ta obejmie wszystkie nowe produkty marki, czy jedynie kolekcje adidas Football. Na razie adidas nie skomentował tych doniesień.

PS
adidas był także głównym partnerem technicznym i producentem koszulek rosyjskiej reprezentacji w piłce nożnej. W związku z atakiem tego kraju na Ukrainę, marka zdecydowała się zerwać partnerstwo z Rosyjską Federacją Piłki Nożnej.