Celem projektu jest stworzenie platformy, gromadzącej w jednym miejscu wszystkie innowacyjne narzędzia marketingowe, umożliwiające prowadzenie zaawansowanych kampanii reklamowych do wąskich i precyzyjnych – lokalnych – grup odbiorców. AdLocal skupia w sobie rozwiązania m.in. z obszarów: display, SEM, social media, mobile, big data, czy digital out-of-home (DOOH).
Marketing lokalny wzbudza coraz szersze zainteresowanie wśród reklamodawców oraz mniejszych lokalnych przedsiębiorstw. Pozwala on na bardzo dokładne dotarcie z ofertą do przedstawicieli grup docelowych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca sprzedaży. Jak pokazują badania, przeprowadzone przez Deloitte w 2015 r., już 30% sprzedaży in-store w Polsce było stymulowane przez działania digital marketingowe (dla porównania w USA ten wskaźnik wyniósł 64%).
Zobacz również
Działania jakie proponujemy bazują na znanej już od dawna geolokalizacji. To co nas wyróżnia to kompleksowe podejście do komunikacji w duchu marketingu lokalnego. Wykorzystujemy wszelkie dostępne narzędzia i kanały do efektywnego dostarczenia przekazu konsumentom będącym w obszarze zainteresowań klientów. Każdorazowo przygotowujemy optymalną rekomendację wykorzystującą mobile, display, outdoor czy social media tak, aby dostarczyć oczekiwane efekty działań – wyjaśnia Piotr Łopucki, Project Manager AdLocal.
AdLocal chce oferować swoje usługi zarówno dużym graczom posiadającym szeroką sieć sprzedaży jako uzupełnienie masowej komunikacji w mediach, jak i mniejszym przedsiębiorcom jako narzędzie do precyzyjnego wsparcia sprzedaży.
Więcej informacji na stronie www.adlocal.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing