TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

AdNext wchodzi na rynek push notyfikacji, do grupy dołączył PushAd Software

W skład grupy AdNext weszła nowa spółka PushAd Sofware – start-up, który stworzył innowacyjne narzędzie pushowe, nie wymagające obsługi i rozbudowanej adaptacji.
O autorze
1 min czytania 2017-08-22

Jego twórcy zachowali udziały w firmie, a AdNext wesprze ich kapitałowo oraz w obszarze marketingu i sprzedaży. PushAd Software jest uzupełnieniem portfolio grupy, w skład której wchodzą już m.in. podmioty specjalizujące się w przygotowywaniu strategii mediowych, współpracy z influencerami i content marketingu.

Dołączenie do grupy AdNext nowej spółki jest kolejnym etapem w jej rozwoju i budowaniu kompetencji pozwalających jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów. Można powiedzieć, że aplikacja PushAd jest następcą newslettera. Następcą, który pozwala skutecznie docierać do użytkowników i generować ich zaangażowanie. Wydawcy i firmy działające w Internecie ciągle szukają nowych sposobów na dotarcie do grup docelowych. Aplikacja PushAd daje im możliwości, których dotąd nie mogli mieć w tak łatwej formie. To właśnie ze względu na potencjał tego narzędzia zdecydowaliśmy się na współpracę z jego twórcami – mówi Rafał Oracz, CEO grupy AdNext.

PushAd jest narzędziem ułatwiającym wydawcom, e-sklepom i blogerom budowanie baz subskrybentów i wysyłanie im push notyfikacji. Obecnie PushAd Software wysyła 1,5 mln notyfikacji tygodniowo. Dzięki niemu użytkownicy otrzymują w czasie rzeczywistym powiadomienia od wybranych witryn w formie klikalnych kart pojawiających się na ekranach komputerów, tabletów i smartfonów. Co ciekawe, aby je otrzymywać nie muszą mieć otwartych witryn internetowych, z których wysyłane są push notyfikacje, ani żadnej przeglądarki.

Aplikacja PushAd pozwala informować użytkowników o nowych artykułach na stronie, aktualnych promocjach itp. bez budowania baz danych zawierających adresy e-mailowe i numery telefonów. Równocześnie umożliwia docieranie do precyzyjnie określonych grup o tych samych preferencjach i zainteresowaniach. Stworzone przez nas narzędzie wyróżnia się głębokością tagowania i pracą na segmentach. W połączeniu z szybkim zapisem subskrybentów udało nam się stworzyć własne, efektywne narzędzie do wysyłania push notyfikacji – mówi Bartłomiej Kawecki, CEO PushAd Software.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spółka PushAd powstała na początku maja, ale grupa AdNext współpracowała z twórcami narzędzia od marca tego roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing