Jego twórcy zachowali udziały w firmie, a AdNext wesprze ich kapitałowo oraz w obszarze marketingu i sprzedaży. PushAd Software jest uzupełnieniem portfolio grupy, w skład której wchodzą już m.in. podmioty specjalizujące się w przygotowywaniu strategii mediowych, współpracy z influencerami i content marketingu.
Dołączenie do grupy AdNext nowej spółki jest kolejnym etapem w jej rozwoju i budowaniu kompetencji pozwalających jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów. Można powiedzieć, że aplikacja PushAd jest następcą newslettera. Następcą, który pozwala skutecznie docierać do użytkowników i generować ich zaangażowanie. Wydawcy i firmy działające w Internecie ciągle szukają nowych sposobów na dotarcie do grup docelowych. Aplikacja PushAd daje im możliwości, których dotąd nie mogli mieć w tak łatwej formie. To właśnie ze względu na potencjał tego narzędzia zdecydowaliśmy się na współpracę z jego twórcami – mówi Rafał Oracz, CEO grupy AdNext.
Zobacz również
PushAd jest narzędziem ułatwiającym wydawcom, e-sklepom i blogerom budowanie baz subskrybentów i wysyłanie im push notyfikacji. Obecnie PushAd Software wysyła 1,5 mln notyfikacji tygodniowo. Dzięki niemu użytkownicy otrzymują w czasie rzeczywistym powiadomienia od wybranych witryn w formie klikalnych kart pojawiających się na ekranach komputerów, tabletów i smartfonów. Co ciekawe, aby je otrzymywać nie muszą mieć otwartych witryn internetowych, z których wysyłane są push notyfikacje, ani żadnej przeglądarki.
Aplikacja PushAd pozwala informować użytkowników o nowych artykułach na stronie, aktualnych promocjach itp. bez budowania baz danych zawierających adresy e-mailowe i numery telefonów. Równocześnie umożliwia docieranie do precyzyjnie określonych grup o tych samych preferencjach i zainteresowaniach. Stworzone przez nas narzędzie wyróżnia się głębokością tagowania i pracą na segmentach. W połączeniu z szybkim zapisem subskrybentów udało nam się stworzyć własne, efektywne narzędzie do wysyłania push notyfikacji – mówi Bartłomiej Kawecki, CEO PushAd Software.
Spółka PushAd powstała na początku maja, ale grupa AdNext współpracowała z twórcami narzędzia od marca tego roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing