To pierwsza w 10-letniej historii serwisu kampania telewizyjna. Przygotowano trzy spoty, które będą ukazywać się w kolejnych tygodniach kwietnia i maja. Mediaplan kampanii obejmuje ogólnopolskie i tematyczne kanały tv a także nośniki outdorowe w największych miastach oraz internet. Kreacje pojawią się w sieci reklamowej Google, a video będzie można obejrzeć w serwisach YouTube i Facebook.
Historie przedstawione w spotach nawiązują do hasła przewodniego marki “Adresujemy marzenia”. Ich bohaterowie marząc kreują swój świat i znajdują miejsce do realizacji tych marzeń. Swoje poszukiwania zaczęli od wyszukiwarki Otodom, gdzie wpisywali zapytania o “dom pod lasem” czy “mieszkanie z tarasem”.
Zobacz również
Ponad 200 000 osób każdego dnia poszukuje w serwisie swojego wymarzonego mieszkania lub domu, aż 35 procent użytkowników robi to korzystając z mobilnej strony lub aplikacji. Codziennie pojawia się średnio 6000 nowych ofert. Serwis należący do Naspers Classifieds zajmuje pierwsze miejsce wśród stron specjalizujących się w ogłoszeniach sprzedaży i wynajmu nieruchomości (Megapanel, grudzień 2015).
Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Unlimited, dom produkcyjny Propeller, studio Badi Badi oraz Efektura. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.
Pierwszy ze spotów poniżej:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing