“Adresujemy marzenia” – pierwsza telewizyjna kampania serwisu Otodom

Wczoraj ruszyła kampania wizerunkowa najpopularniejszego polskiego serwisu z ogłoszeniami nieruchomości.
O autorze
1 min czytania 2016-04-19

To pierwsza w 10-letniej historii serwisu kampania telewizyjna. Przygotowano trzy spoty, które będą ukazywać się w kolejnych tygodniach kwietnia i maja. Mediaplan kampanii obejmuje ogólnopolskie i tematyczne kanały tv a także nośniki outdorowe w największych miastach oraz internet. Kreacje pojawią się w sieci reklamowej Google, a video będzie można obejrzeć w serwisach YouTube i Facebook.

Historie przedstawione w spotach nawiązują do hasła przewodniego marki “Adresujemy marzenia”. Ich bohaterowie marząc kreują swój świat i znajdują miejsce do realizacji tych marzeń. Swoje poszukiwania zaczęli od wyszukiwarki Otodom, gdzie wpisywali zapytania o “dom pod lasem” czy “mieszkanie z tarasem”.

Ponad 200 000 osób każdego dnia poszukuje w serwisie swojego wymarzonego mieszkania lub domu, aż 35 procent użytkowników robi to korzystając z mobilnej strony lub aplikacji. Codziennie pojawia się średnio 6000 nowych ofert. Serwis należący do Naspers Classifieds zajmuje pierwsze miejsce wśród stron specjalizujących się w ogłoszeniach sprzedaży i wynajmu nieruchomości (Megapanel, grudzień 2015).

Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Unlimited, dom produkcyjny Propeller, studio Badi Badi oraz Efektura. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy ze spotów poniżej:

Słuchaj podcastu NowyMarketing