Land Rover to wiodący na świecie producent luksusowych pojazdów terenowych z napędem na cztery koła. Swoim klientom oferuje unikatowe połączenie ducha brytyjskości, niezapomnianych wrażeń z jazdy oraz niezrównany dostęp do wiodących, światowych rozwiązań w dziedzinie technologii i zrównoważonego rozwoju.
Nowym ambasadorem marki został Adrian Meronk – jeden z najbardziej utalentowanych golfistów na świecie, który ma za sobą już wielki sukces – udział w prestiżowych zawodach US OPEN.
Zobacz również
W Land Roverze pojazd i kierowcę łączy wspólna przygoda, by ruszać dalej i odkrywać nowe miejsca – fizycznie i emocjonalnie. Wkraczając na nowy grunt, stawiając czoła nowym wyzwaniom, każdy kierowca Land Rovera może dążyć do realizacji upragnionych celów.
– Samochód w świecie golfa jest bardzo ważny. Pola golfowe są zazwyczaj oddalone od miasta, na łonie natury. Trzeba się jakoś na nie dostać, a głównym środkiem transportu jest samochód. Mam też dużo rzeczy do zapakowania – torba golfowa i na siłownię, buty. Od tego roku Land Rover zaangażował się w polskiego golfa i nawiązaliśmy kontakt. Jestem bardzo zadowolony, że udało nam się sfinalizować współpracę. Bardzo lubię tę markę, dobrze się prezentuje i idealnie pasuje do świata golfa – komentuje Adrian Meronk
W tym roku Land Rover został strategicznym partnerem PGA Polska – Stowarzyszenia Zawodowego Golfa. W ramach współpracy brytyjska marka zaprezentuje swoją flotę do jazd testowych oraz będzie wspierać graczy na polach golfowych, na których organizowane będą turnieje PGA Polska. W trakcie rozgrywek i turniejów wszyscy uczestnicy oraz goście będą mogli skorzystać z jazd testowych samochodami, a także zapoznać się z ofertą marki. Land Rover wraz z PGA planuje szereg innych działań, mających na celu wsparcie popularyzacji golfa w Polsce.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Bardzo się cieszę na współpracę z Adrianem. To niezwykle utalentowany i pracowity golfista, który może już w najbliższej przyszłości osiągnąć ogromny sukces. Jako Land Rover chcemy towarzyszyć mu podczas kolejnych turniejów i wspierać go. Dla nas to naturalne połączenie pięknego sportu wywodzącego się z Anglii, zdobywającego w Polsce coraz szersze grono wielbicieli, z legendarnymi i wyjątkowymi brytyjskimi samochodami. Zarówno filozofia tego sportu, jak i jego wartości są nam bliskie, dlatego postawiliśmy na najlepszego golfistę w kraju – podsumowuje Łukasz Goździor, dyrektor marketingu, Inchcape JLR Poland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing