TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Adrianna Sułek została nową ambasadorką marki PUMA

O autorze
1 min czytania 2023-02-10

Adrianna Sułek pierwsze kroki jako sportowczyni stawiała w KS Pałac Bydgoszcz, gdzie grała w siatkówkę. Następnie spróbowała swoich sił w lekkoatletyce, reprezentując barwy rodzinnego klubu – Zawiszy Bydgoszcz.

Podczas swojego pierwszego międzynarodowego występu na Mistrzostwach Europy juniorów młodszych w 2016 roku, Adrianna zajęła 14 miejsce. Zaledwie dwa lata później stanęła na podium w trakcie Mistrzostw Świata, gdzie zajęła 3 miejsce w siedmioboju.

Od tamtej pory, lekkoatletka nie zwalnia tempa – w 2021 roku zdobyła pierwsze miejsce, na Młodzieżowych Mistrzostwach Europy w Tallinnie oraz drugie miejsce na Halowych Mistrzostwach Europy, które odbyły się rok później w Belgradzie. Jej ostatnim osiągnięciem jest srebrny medal z 2022 roku, zdobyty podczas Mistrzostw Europy w Monachium.

– Bardzo się cieszymy, że Adrianna dołącza do rodziny PUMA. Nasi ambasadorzy za każdym razem udowadniają, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych – mówi Katarzyna Węsławowicz, area head of marketing Eastern Europe w PUMA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W trakcie zbliżających się przygotowań i występów Adrianna będzie korzystać z odzieży biegowej PUMA oraz wielu modeli butów przystosowanych do konkretnych dyscyplin, m.in. Deviate Nitro, Velocity Nitro, czy kolców evoSPEED Tokyo Future.

Słuchaj podcastu NowyMarketing