Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Adrianna Sułek została nową ambasadorką marki PUMA

O autorze
1 min czytania 2023-02-10

Adrianna Sułek pierwsze kroki jako sportowczyni stawiała w KS Pałac Bydgoszcz, gdzie grała w siatkówkę. Następnie spróbowała swoich sił w lekkoatletyce, reprezentując barwy rodzinnego klubu – Zawiszy Bydgoszcz.

Podczas swojego pierwszego międzynarodowego występu na Mistrzostwach Europy juniorów młodszych w 2016 roku, Adrianna zajęła 14 miejsce. Zaledwie dwa lata później stanęła na podium w trakcie Mistrzostw Świata, gdzie zajęła 3 miejsce w siedmioboju.

Od tamtej pory, lekkoatletka nie zwalnia tempa – w 2021 roku zdobyła pierwsze miejsce, na Młodzieżowych Mistrzostwach Europy w Tallinnie oraz drugie miejsce na Halowych Mistrzostwach Europy, które odbyły się rok później w Belgradzie. Jej ostatnim osiągnięciem jest srebrny medal z 2022 roku, zdobyty podczas Mistrzostw Europy w Monachium.

– Bardzo się cieszymy, że Adrianna dołącza do rodziny PUMA. Nasi ambasadorzy za każdym razem udowadniają, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych – mówi Katarzyna Węsławowicz, area head of marketing Eastern Europe w PUMA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W trakcie zbliżających się przygotowań i występów Adrianna będzie korzystać z odzieży biegowej PUMA oraz wielu modeli butów przystosowanych do konkretnych dyscyplin, m.in. Deviate Nitro, Velocity Nitro, czy kolców evoSPEED Tokyo Future.

Słuchaj podcastu NowyMarketing