Dla reklamodawców sieć udostępnia zaawansowany kreator reklam rich mediowych, pakiet rozwiązań analitycznych a także rozwiązania z zakresu mobilnych kuponów zarówno dla dużych, sieciowych klientów jak i małych lokalnych firm.
Równie szeroką ofertę sieć zaprezentowała do wydawców. Podstawowymi benefitami są narzędzia umożliwiające zbadanie liczby użytkowników i ich demografię oraz program promocyjny dla developerów aplikacji mobilnych pozwalający na wyróżnienie się wśród setek tysięcy konkurencyjnych aplikacji dostępnych na rynku. Dodatkowym autem sieci jest oferta dla witryn nieposiadających obecnie swoich serwisów dostosowanych do ekranów telefonów komórkowych.
Zobacz również
Sieć obecnie realizuje już pierwsze kampanie reklamowe dla takich klientów jak Mastercard czy Old Spice. Realizowana jest również kampania dla klienta z branży developerskiej, kierowana do użytkowników tabletów i wykorzystująca kreacje rich mediowe
– Tworząc nowy niezależny projekt na rynku reklamy mobilnej skupialiśmy się na tym, aby nie stać się kolejną firmą „sprzedającą banery”, ale abyśmy mogli oferować kompleksowe rozwiązania reklamowe oparte o technologie i nasze doświadczenie rynkowe. Przyszłość reklamy mobilnej jest w skutecznym połączeniu możliwości jakich dostarcza dziś technologia z umiejętnym zapewnianiem klientom konkretnych efektów ich działań marketingowych. My to wiemy i nie zawahamy się tej wiedzy użyć – mówi Grzegorz Chyliński zarządzający siecią. – Internet mobilny jest w Polsce w bardzo wczesnej fazie rozwoju i dostrzegamy naszą role również jako aktywizujących polskich wydawców i autorów aplikacji poprzez pokazanie, że również w mobile’u można zarabiać konkretne pieniądze – dodaje Chyliński.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach