Adtraction powiększa oddział w Polsce. Marcin Krakowiak nowym head of sales

Na przełomie czerwca i lipca do polskiego oddziału Adtraction zostało zatrudnionych czterech nowych pracowników. Do zespołu dołączył m.in. Marcin Krakowiak, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii sprzedażowej w firmie na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2022-07-22

Żeby dynamicznie zwiększać naszą obecność na rynku potrzebujemy dobrych ludzi, których indywidualne umiejętności dopełnią kompleksową strategię firmy. Bardzo się cieszę, że w ostatnim czasie udało nam się pozyskać tak cenionych na rynku specjalistów. Filozofia Adtraction oparta jest o silne relacje z naszymi klientami i partnerami. Każdy program partnerski i każdy wydawca posiada swojego dedykowanego account managera, który dba o rozwój i optymalizację prowadzonych działań. Dzięki powiększeniu zespołu, jesteśmy w stanie utrzymać tę samą, wysoką jakość obsługi, przy jednoczesnym poszerzaniu portfolio reklamodawców oraz partnerów – mówi Kinga Przepiórka, country manager w Adtraction.

Marcin Krakowiak, poprzednio związany z takimi firmami jak Awin Global, Dawanda, czy Agora, jako nowy head of sales, będzie odpowiedzialny m.in za identyfikację i realizację celów sprzedażowych oraz prowadzenie kampanii partnerskich kluczowych reklamodawców Adtraction na polskim rynku.

Współpraca z Adtraction to ciekawe wyzwanie! Cieszy mnie fakt, że dołączam do zespołu profesjonalistów, niezwykle zaangażowanych w to co robią. Takie podejście wyróżnia Adtraction wśród innych sieci afiliacyjnych i jest solidnym fundamentem pod skalowanie i rozwój sprzedaży – komentuje Marcin Krakowiak, który w lipcu rozpoczął pracę w warszawskim biurze Adtraction.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Ogromnie cieszę się na współpracę z tak cenionym specjalistą jak Marcin. Tym bardziej, że jest to osoba nie tylko z dużym doświadczeniem z innych sieci afiliacyjnych, ale także po stronie reklamodawcy i domu mediowego, co bez wątpienia jest bardzo cenne dla wykreowania kompleksowej strategii sprzedaży. W Adtraction podejmujemy współpracę tylko ze stabilnie ugruntowanymi markami oraz partnerami z transparentnym, wysokiej jakości ruchem. Nowa koncepcja sprzedaży, którą wdrożymy przy współpracy z Marcinem, pozwoli nam na poszerzenie naszego portfolio i zwiększenie obecności na rynku, z jednoczesnym utrzymaniem dotychczasowych wysokich wskaźników prowadzonych kampanii marketingowych – dodaje Kinga Przepiórka, country manager Adtraction.

W ostatnim czasie do zespołu dołączyli: Marta Garbacz (wcześniej przez 4 lata Affiliate relations manager w Webe Partners), Agata Kąkol i Iga Rybak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kinga Przepiórka zaznacza jednak, że to nie koniec rekrutacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
W Adtraction zawsze jest miejsce dla dobrych specjalistów i inspirujących ludzi. Jesteśmy otwarci na rozmowy z ciekawymi kandydatami z doświadczeniem w E-commerce lub branży finansowej.