Na mocy umowy zawartej z generalnym wykonawcą obiektu – konsorcjum firm: Warbud SA, Hochtief Polska S.A., Hochtief Solutions AG, pod nazwą Warbud – Hochtief – Muzeum II WŚ s. c. Advertis wykona oznaczenia części wystawienniczej, administracyjnej oraz socjalnej Muzeum II Wojny Światowej usytuowanego nad Motławą, przy ulicy Wałowej. Prace obejmą powierzchnię dziewięciu pięter budynku, przestrzeń parkingu oraz oznaczenia zewnętrzne (pylony podświetlane i tablice informacyjne).
W procesie projektowania systemów oznaczeń obiektów muzealnych niezwykle istotna jest dbałość o widoczność nośników, które mają sprawdzić się w sytuacji dużego natężenia zwiedzających. Informacja wizualna musi być czytelna dla szerokiej grupy odbiorców, niezależnie od wieku i narodowości. To kluczowy element przekładający się bezpośrednio na funkcjonalność tego typu obiektów użyteczności publicznej – mówi Marcin Wnuk, Prezes Zarządu Advertis.
Zobacz również
Wśród ponad sześciuset nośników znajdą się tablice podwieszane, tablice naścienne, tabliczki przydrzwione, semafory oraz pylony, których celem jest ułatwienie poruszania się po rozbudowanej przestrzeni gmachu. Dominującym materiałem będzie czarna stal, dzięki której wszystkie elementy stanowiły będą wyrazisty motyw wkomponowany w estetykę budynku.
Zakończenie prac związanych z wdrożeniem systemu informacji wizualnej w Muzeum II Wojny Światowej zaplanowana została na pierwszy kwartał 2017 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach