Kampania potrwa do 4 lutego 2016 roku. Trzy filmy reklamowe po 30” oraz trzy skróty do 10” będą emitowane w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych min: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, jak i na kanałach tematycznych. Media mix kampanii obejmuje również reklamę w Internecie na platformach VOD oraz na kanale YouTube. Kampania internetowa będzie kierować na landing page z mechanizmem angażującym internautów.
Zobacz również
– Polacy niechętnie łączą dwie kwestie – tematy finansowe z przyszłością. Nie lubią myśleć o poważnych wydarzeniach życiowych, które są sensem produktów finansowych marki Aegon. Nie chcą pamiętać o takich sprawach, jak przyszłość finansowa, zabezpieczenie na emeryturę, na wypadek choroby, kradzieży czy pożaru. Dlatego, postawiliśmy na konwencję lekką i żartobliwą, wybijającą się z klasycznego bloku reklamowego. – powiedział Dominik Cymer, Creative Director w Cyber Kids on Real.
Kreacje użyte w kampanii przygotowała Agencja Cyber Kids on Real. Spoty wyreżyserowali Łukasz Gronowski oraz Natalia Jakubowska, lektorem był Łukasz Nowicki, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Platige Image. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy METs.
– W zeszłym roku, również z agencją Cyber Kids on Real, wypuściliśmy do Internetu serię rysunkowych animacji produktowych. Filmy są dobrze odbierane przez Klientów i podobają się naszym Partnerom, dlatego kontynuujemy tą linię graficzną, dodatkowo wzmocnioną o udział aktorów. – powiedział Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu w Aegon.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing