Wybór SMG na nowego partnera biznesowego Aflofarmu poprzedzony został przeglądem ofert agencji.
– Propozycja złożona przez SMG była najkorzystniejsza pod względem kosztów oraz rozwiązań gwarantujących kontynuację budowy wartości naszych marek i całego biznesu. Wybraliśmy agencję, której podejście strategiczne i taktyczne do planowania i zakupu telewizji jest spójne z naszymi potrzebami biznesowymi w tym obszarze – powiedział Jacek Furman, Prezes Zarządu firmy Aflofarm Farmacja Polska.
Zobacz również
SMG rozpocznie współpracę z nowym klientem od realizacji kampanii zaplanowanych na styczeń 2016 r.
– Aflofarm jest największym, a ze względu na skalę i tempo rozwoju biznesu również jednym z najbardziej wymagających reklamodawców w Polsce. Czujemy dużą odpowiedzialność za powierzone nam zadania i jestem pewien, że dla obu firm jest to początek owocnej współpracy – powiedział Piotr Piętka, Prezes Zarządu SMG Polska.
Aflofarm Polska Farmacja jest liderem wydatków reklamowych w Polsce. Według danych cennikowych Nielsen Audience Measurement i Kantar Media, w pierwszych trzech kwartałach 2015 r. spółka wydała na reklamę w telewizji, radiu i magazynach 1,67 mld zł, z czego nakłady na reklamę telewizyjną wyniosły 1,16 mld zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing