Aflofarm wybiera SMG Polska do współpracy w 2016 r.

Firma Aflofarm Farmacja Polska rozpoczyna współpracę z agencją SMG w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. SMG zajmie się obsługą budżetu telewizyjnego wszystkich marek Aflofarmu.
O autorze
1 min czytania 2015-12-18

Wybór SMG na nowego partnera biznesowego Aflofarmu poprzedzony został przeglądem ofert agencji.

– Propozycja złożona przez SMG była najkorzystniejsza pod względem kosztów oraz rozwiązań gwarantujących kontynuację budowy wartości naszych marek i całego biznesu. Wybraliśmy agencję, której podejście strategiczne i taktyczne do planowania i zakupu telewizji jest spójne z naszymi potrzebami biznesowymi w tym obszarze – powiedział Jacek Furman, Prezes Zarządu firmy Aflofarm Farmacja Polska.

SMG rozpocznie współpracę z nowym klientem od realizacji kampanii zaplanowanych na styczeń 2016 r.

– Aflofarm jest największym, a ze względu na skalę i tempo rozwoju biznesu również jednym z najbardziej wymagających reklamodawców w Polsce. Czujemy dużą odpowiedzialność za powierzone nam zadania i jestem pewien, że dla obu firm jest to początek owocnej współpracy – powiedział Piotr Piętka, Prezes Zarządu SMG Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aflofarm Polska Farmacja jest liderem wydatków reklamowych w Polsce. Według danych cennikowych Nielsen Audience Measurement i Kantar Media, w pierwszych trzech kwartałach 2015 r. spółka wydała na reklamę w telewizji, radiu i magazynach 1,67 mld zł, z czego nakłady na reklamę telewizyjną wyniosły 1,16 mld zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing