AGAS Sp. z o.o. to wiodący dostawca okuć budowlanych i meblowych, funkcjonujący na rynku od 1995 roku. Spółka jest bezpośrednim reprezentantem w Polsce producentów z Hiszpanii i Włoch oraz Dani.
W ramach podpisanej umowy, która weszła w życie z początkiem lutego 2017 roku, do zadań GutPR należeć będzie pełna obsługa komunikacyjna spółki AGAS oraz jej marek takich jak AMIG, AGB, IPA, FIMET i TESA Assa Abloy. Działania GutPR obejmą również szeroko rozumiane doradztwo marketingowe, promocyjne i reklamowe oraz public relations – w tym PR produktowy, PR ekspercki, prowadzenie biura prasowego na stronie www i w trakcie wybranych wydarzeń, a także dostarczanie monitoringu mediów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Umowa pomiędzy AGAS a GutPR jest umową całoroczną. Spółka AGAS nie korzystała wcześniej ze stałej obsługi agencyjnej.