Agata Krynicka na stanowisku Head of Sales Content Marketing Division będzie odpowiedzialna za realizację budżetów w obszarze kampanii content marketingowych opartych o dane na temat użytkowników (data-driven). Oferta usług Grupy Netsprint w tym obszarze obejmuje strategie treści, publikacje na serwisach zewnętrznych i wewnętrznych, SEO, kampanie w social media, influencer marketing i WOMM. Podlegający Agacie Krynickiej 7-osobowy dział zajmuje się także obsługą klientów oraz opracowywaniem wizji i strategii kampanii emitowanych w sieciach ContentStream i WhitePress.
Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączają kolejni managerowie z dużym doświadczeniem i wiedzą ekspercką na najwyższym poziomie. Kompetencje Agaty oraz możliwości naszej platformy reklamowej sprawiają, że będziemy dostarczać klientom jeszcze lepsze, kompleksowe rozwiązania w obszarze content marketingu opartego o dane – komentuje Przemysław Bartkowiak, członek zarządu i Chief Revenue Officer Grupy Netsprint.
Zobacz również
Agata Krynicka jest managerem z 16-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Przed rozpoczęciem pracy w Grupie Netsprint była Dyrektorem Zarządzającym w agencji content marketingowej Scoop należącej do Grupy Adnext. Z branżą digital jest związana od 2007 roku – koordynowała budowanie i realizację strategii dla największych marek z branż FMCG, telekomunikacyjnej, finansowej, motoryzacyjnej, odzieżowej. W agencji Goldbach Interactive pracowała nad kampaniami w obszarze digital 360 dla takich klientów jak Adidas, Bakoma, Jan Niezbędny, Reebok czy Unilever. Zarządzała projektami i relacjami w międzynarodowym środowisku, tworzyła również pierwszą formę reklamy mobilnej. Od ponad 3 lat specjalizuje się w content marketingu. Karierę zaczynała w wydawnictwach prasy drukowanej – najpierw w Axel Springer Polska, a następnie w Wydawnictwie Bauer.
Prywatnie uwielbia sporty wodne, offroad i zwierzęta.
Do Grupy Netsprint obecnie należą: największa w Polsce sieć content marketingu ContentStream o zasięgu 88% oraz WhitePress – unikalna platforma umożliwiająca publikację treści content marketingowych oraz prowadzenie działań influencer marketing, dzięki której reklamodawcy mogą zamieszczać artykuły na 3300 serwisach w Polsce (w tym na powierzchniach premium.)
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Na początku roku w związku ze zmianami strategii sprzedaży do Grupy Netsprint dołączyli Jarosław Łuczka (wcześniej Tradedoubler) na stanowisko dyrektora sprzedaży performance i Dorota Łoboda-Kąkowicz (wcześniej Mindshare) na stanowisko dyrektora ds. strategii. Dyrektorzy poszczególnych obszarów w pionie sprzedaży podlegają Przemysławowi Bartkowiakowi, który odpowiada za przychody w całej Grupie Netsprint.
Słuchaj podcastu NowyMarketing