Agata Lauko zastąpi na tym stanowisku Jarosława Dmowskiego, który z dniem 31 stycznia rozstaje się ze Spółką.
Netsprint S.A. to lider marketingu technologicznego napędzanego danymi, który od lat wyznacza trendy w rozwoju rynku reklamy online w Polsce i jest jednym z najważniejszych podmiotów tworzących ten ekosystem. Zmiana na stanowisku prezesa jest kolejnym elementem strategii rozwoju Spółki, która umacnia swoją pozycję, budując zespół skoncentrowany wokół kompetencji z obszarów data analytics, performance content marketing i reklamy natywnej.
Zobacz również
– Agata jest liderem posiadającym kluczowe kompetencje w szeroko rozumianym ekosystemie digital, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru danych, programmatic, performance marketingu i contentu. Doskonała znajomość rynku, technologii, metod monetyzacji powierzchni reklamowych oraz narzędzi analitycznych w połączeniu z kompetencjami managerskimi Agaty tworzy z niej mocnego gracza, który idealnie wpisuje się w strategię Netsprint S.A. Objęcie przez Agatę funkcji Prezesa stwarza Spółce ogromne możliwości rozwoju oferty napędzanej danymi i analityką – komentuje Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint.
Agata Lauko ma ponad 12. letnie doświadczenie w rozwijaniu rynku digital w Polsce i w regionie CEE. Przed dołączeniem do Netsprint S.A, przez 8 lat pracowała w Zenith, zaczynając jako Interactive Media Manager i Interactive Media Director. Przez kolejne 5 lat zajmowała stanowiska Managing Director Performics & Newcast, by w 2015 roku objąć funkcję Chief Digital Officer, a w lipcu 2016 roku finalnie awansować na stanowisko General Managera. Przez ostatnie lata w Zenith Agata Lauko odpowiadała za powstanie spójnej strategii sprzedaży usług online, a także rozwój i umocnienie agencji w obszarach digital, performance marketingu i contentu. W ZenithOptimedia Group Agata Lauko pełniła również rolę lidera CEE Digital Center of Excellence, koncentrując się na wymianie wiedzy z zakresu digital i umacnianiu kompetencji w tym obszarze w innych biurach agencji w regionie CEE.
Agata Lauko funkcję Prezesa Zarządu Netsprint S.A. obejmie od 5 marca br. Do jej głównych zadań będzie należało zbudowanie i implementacja strategicznego planu rozwoju Spółki oraz umocnienie pozycji lidera w kategorii marketingu napędzanego danymi. Co więcej, nowa Prezes skoncentruje się na rozszerzeniu kompetencji programatycznych w zespole. Dodatkowo Agata Lauko, wspólnie z CEO Grupy Netsprint i kluczowymi menadżerami, będzie odpowiedzialna za stworzenie zintegrowanej oferty produktowej Grupy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Od wielu lat jestem zaangażowana w rozwój rynku digital nie tylko w Polsce, ale i w całym regionie CEE. Marketing napędzany danymi jest podstawą do dalszego, dynamicznego rozwoju świata programatycznego, natomiast od jakości tych danych zależy skuteczność realizowanych strategii i w konsekwencji konkurencyjność oferty produktowej. Cieszę się, że dołączam do zdolnego i doświadczonego zespołu Netsprint, dla którego data driven marketing stanowi bazę do rozwoju usług i produktów digital – mówi Agata Lauko, nowa Prezes Zarządu Netsprint S.A. i dodaje – liczę na to, że będę wsparciem w tworzeniu zintegrowanych strategii data management również dla naszych partnerów biznesowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing