Ageless: Kobiety po 55. roku życia celebrują swoje ciała w kampanii marki Tena

Ageless: Kobiety po 55. roku życia celebrują swoje ciała w kampanii marki Tena
Marka Tena zaprezentowała swoją nową kampanię reklamową pod hasłem „Ageless”, za pomocą której chce zmienić stereotypowe postrzeganie ciał starszych kobiet, a także ich podejścia do seksualności.
O autorze
0 min czytania 2020-03-19

W spocie stworzonym w ramach kampanii pod hasłem „Ageless” wystąpiły kobiety po 55. roku życia, które opowiadają o podejściu do swoich ciał – nie wstydzą się zmian, jakie w nich zaszły, otwarcie rozmawiają też o swojej seksualności. Jednocześnie nie unikają tematu nietrzymania moczu.

Z problemem tym spotyka się bowiem wiele starszych kobiet i większość z nich uważa to wstydliwe schorzenie Za pomocą swojej kampanii marka Tena chce nieco zmienić podejście do tego tematu.

Za realizację odpowiada agencja AMV BBDO.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet postanowiliśmy zapytać kilka przedstawicielek płci żeńskiej z branży kreatywnej o to, jak ich zdaniem zmieniał się wizerunek kobiet w reklamie. Czy zmienił się na lepsze czy na gorsze? Co miało wpływ na to?

Słuchaj podcastu NowyMarketing