Agencja 24/7 rozbudowuje zespół kierowniczy

Agencja 24/7Communication w I kwartale 2020 roku powiększyła swoją kadrę menadżerską. Do agencji dołączyli Paweł Tabaka, który objął stanowisko senior account managera oraz Marcin Kuchno – nowy junior account manager. Zmiany nastąpiły również w 24/7Studio – Filip Kożusznik dołączył do zespołu.
O autorze
1 min czytania 2020-04-16

Paweł Tabaka z branżą PR związany od ponad 14 lat. Jest specjalistą m.in. w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej. Poprzednio związany był przez ponad 9 lat z Made in PR. Realizował tam projekty dla kluczowych klientów agencji, w tym m.in. dla Castorama Polska, Unidevelopment S.A., Grupy INCO S.A. Wcześniej przez ponad 4 lata pracował w Multi Communications (obecnie OneMulti), gdzie współpracował z firmami z sektora transportu (Unity Line, Centralwings, Michelin) i branży ubezpieczeniowej (Grupa AXA, ING Życie). W agencji 24/7Communication prowadzi zespół obsługujący klientów z sektora transportu, przemysłu i ubezpieczeń.

Marcin Kuchno od 2014 jest związany zawodowo z komunikacją marketingową. Specjalizuje się w komunikacji marek z obszaru nowych technologii oraz startupów. W trakcie swojej kariery pracował dla Bobby Burgera oraz agencji Charyzma, Flywheel oraz d*Fusion. Od 2017 roku związany był z agencją Remarkable Ones. Pracował dla takich klientów jak National Geographic Channel, Discovery Channel, Microsoft, LoVo, Brainly, TomTom Telematics (Webfleet Solutions), Instytut Kościuszki, DelayFix czy Naczelna Rada Adwokacka. Jest również współtwórcą i organizatorem cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów” oraz bloga o komunikacji i mediach http://prbezkrawatow.pl/, szkoleniowiec oraz autor licznych felietonów i artykułów z dziedziny komunikacji marketingowej. W agencji 24/7Communication dołączył do zespołu obsługującego klienta OPPO.

Filip Kożusznik od ponad 10 lat wykorzystuje połączenie kreacji wizualnych, video i technologii, w celu dostarczania najwyższej jakości contentu i idących za nim cyfrowych doświadczeń klienta. Przez ostatnie lata prowadził zespoły kreatywne w realizacji projektów komunikacji digitalowej, strategii Employer Branding, czy produkcji contentu dla największych firm w Polsce i międzynarodowych korporacji – Allegro, VISA, ING, Bank Pekao, czy Philip Morris – ale też małych lokalnych marek i start-upów. W 24/7Communication objął rolę Head of 24/7Studio – inhousowego domu produkcyjnego specjalizującego się w produkcji contentu audio, photo, video, web. Zarządza pracą zespołu odpowiedzialnego za sukcesy klientów agencji w obszarze content marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj